Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بیانکونری از بازیکنانش می خواهد که ریسک پذیرتر باشند و به دنبال راهی برای نفوذ به خط دفاعی حریفان بگردند. 

آندره آ پیرلو پس از تساوی ۲-۲ یوونتوس مقابل تورینو اعتقاد داشت پاس های در عرض اضافی کار تیمش را سخت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، بیانکونری با تلاش بسیار توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی با توجه به فرم ضعیف اخیر تیم، کسب تساوی مقابل حریفی که خطر سقوط را احساس می کند حتی در دربی نیز رضایت بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرلو پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:

ما شروع خوبی داشتیم، توانستیم جلو بیافتیم و این سخت ترین کاری است که می توان مقابل تیم های دفاعی انجام داد. مثل همیشه کار را برای خودمان سخت کردیم. امیدوار بودیم نیمه دوم به طرز متفاوتی رقم بخورد ولی بلافاصله آن اشتباه را مرتکب شدیم و نیاز شد که به بازی برگردیم. این اشتباه شبیه گلی بود که مقابل لاتزیو دریافت کردیم. متاسفانه این اتفاق بارها رخ داده است و این فقدان تمرکز به ما لطمه زده است. باید یاد بگیریم که حتی برای یک ثانیه هم حق نداریم تمرکزمان را از دست بدهیم چون اگر توپ را لو بدهیم، امکان دارد تنبیه شویم. پس از گل دوم به بازی برگشتیم، به تیر دروازه زدیم و آن فرصت نصیب کریستیانو (رونالدو) شد. طبیعی است وقتی حریف مقابل دروازه خود عقب می نشیند، نمی توانیم توپ را سریع به گردش در آوریم چون آن فضای لازم موجود نیست. 

یووه هم اکنون هم امتیاز با ناپولی در رده چهارم قرار دارد و این دو تیم در روز چهارشنبه با هم رو به رو خواهند شد.

وقتی برنده نشوید، نمی توانید راضی باشید. می دانیم که باید پیشرفت کنیم. تلاش مان بر این است که در بازی ها برنده شویم چرا که در این صورت همه با آرامش بیشتری کار می کنند. تا اینجای فصل خیلی امتیاز از دست داده ایم و طبیعتا باید بهتر کار کنیم. در این فرصتی که تا بازی بعدی باقی مانده است، باید روی خیلی از اصول فوتبال تمرکز کنیم: مثل جایگیری و تحرک درون زمین و پیدا کردن گزینه پاس های بیشتر در بین خطوط، مخصوصا مقابل تیم هایی که عقب می نشینند. در حال حاضر بیش از اندازه پاس های عرضی می فرستیم و همین باعث پیش بینی پذیر بودن تیم ما شده است. 

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!