Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@11:55:20 GMT

درگیری نیمار و مدافع لیل به تونل ورزشگاه کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۹۷۳

مهاجم تیم ملی برزیل بیرون از زمین هم به تسویه حساب با مدافع حریف ادامه داد. 

درگیری نیمار و تیاگو دیجالو پس از شکست ۱-۰ پاری سن ژرمن مقابل لیل، به تونل ورزشگاه نیز کشیده شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، در حالی که پاری سن ژرمن در دقایق پایانی بازی از حریف خود عقب بود، نیمار و دیجالو کنار خط بر سر توپ با هم درگیر شدند که در نهایت بازیکن لیل نقش بر زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این واقعه، داور بازی، بنوا باستین با نشان دادن کارت زرد دوم به هر دوی این بازیکنان، آن ها را بدون تعارف از زمین بازی اخراج کرد. این دو نفر همین طور که راهی تونل ورزشگاه می شدند، به درگیری لفظی با یکدیگر ادامه دادند. 

با وجود این که نمایندگانی از نیمکت هر دو تیم، این دو بازیکن اخراجی را به سمت رختکن همراهی می کردند، نیمار دیجالو را هل داد و اگر دخالت حضار در تونل ورزشگاه نبود، واکنش دیجالو می توانست این درگیری را شدیدتر هم بکند. در هر صورت این شکست تلخی برای PSG بود که حالا سه امتیاز با لیل صدرنشین اختلاف دارد و در بازی بعدی نیز ستاره برزیلی خود را در اختیار نخواهد داشت. 

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تونل ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم

گفته می شود نیمار ستاره برزیلی الهلال عربستان که هم اکنون مصدوم است، از اینترمیامی پینشهاد جذابی دارد و در صورت تمایل این ستاره گرانقیمت، دوباره مثلث MSN در آمریکا تشکیل می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال