Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال سوسیداد با شکست دادن اتلتیک بیلبائو، قهرمان کوپا دل ری 20-2019 شد.

اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد در چارچوب فینال معوقه رقابت کوپا دل ری فصل 20-2019 به مصاف هم رفتند که در نهایت رئال سوسیداد با تک گل اویارزابال از روی نقطه پنالتی، به برتری و قهرمانی رسید. این سومین قهرمانی رئال سوسیداد در جام حذفی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اولین قهرمانی این تیم از فصل 87-1986 به بعد است.

اطلاعات بازی اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد تاریخ برگزاری: یکشنبه، 15 فروردین 1400 (4 آوریل 2021) ساعت برگزاری: 00:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم د لا کارتوخا، سویل داور: خاویر استرادا فرناندز گلزنان رئال سوسیداد: میکل اویارزابال 63' (پنالتی) ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد

 

شرح گل های بازی اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد

اتلتیک بیلبائو 0-1 رئال سوسیداد؛ میکل اویارزابال 63': در شرایطی که پورتو در محوطه جریمه بیلبائو در موقعیت تک به تک با سیمون قرار گرفته بود، اینیگو مارتینز روی او خطا کرد و پنالتی به سود رئال سوسیداد اعلام شد. میکل اویارزابال این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

 

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم

دورتموند از عملکرد جیدون سانچو راضی است.

طرفداری | دورتموند تمام تلاش خود را می کند تا جیدون سانچو را در تیمش حفظ کند اما همه چیز به منچستریونایتد بستگی دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، سباستین کل مدیر ورزشی دورتموند در مصاحبه با welt تایید کرد زنبورها به دنبال حفظ جیدون سانچو هستند. با این حال، انتقال دائمی این بازیکن به دورتموند در حال حاضر بعید به نظر می رسد و این باشگاه توانایی پرداخت مبلغ درخواستی منچستریونایتد را ندارد. در حال حاضر برنامه دورتموند این است که یک سال دیگر جیدون سانچو را به صورت قرضی در تیم خود حفظ کند. سباستین کل در این مورد گفت:

نیازی به توصیف توانایی های جیدون سانچو نیست. در شش ماه حضور او در دورتموند، لبخند دوباره به صورتش برگشته است. تمام تلاشمان را می کنیم تا جیدون سانچو را اینجا نگه داریم. اما منچستریونایتد نیز می بیند که سانچو در حال حاضر چقدر خوب بازی می کند. شاید آن ها نیز بخواهند از فروش او درآمدی کسب کنند یا سانچو را به تیم خود برگردانند. خواهیم دید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست