Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@21:02:36 GMT

واکنش آمریکا به کودتای نظامی در اردن

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۹۴۴۲

واکنش آمریکا به کودتای نظامی در اردن

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، در پی انتشار گزارشهایی مبنی بر بازداشت ولیعهد سابق اردن به اتهام اقدام علیه ثبات و امنیت کشور وزارت خارجه ایالات متحده شامگاه شنبه (به وقت واشنگتن) اعلام کرد که «ملک عبدالله» پادشاه اردن یک «شریک کلیدی» برای ایالات متحده بوده و از «حمایت کامل واشنگتن» برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک رایانامه نوشت: «ما از نزدیک گزارشها را دنبال می کنیم و با مقامات اردن در تماس هستیم. ملک عبدالله شریک کلیدی ایالات متحده است و از حمایت کامل ما برخوردار است».

گفتنی است، روزنامه واشنگتن پست شامگاه شنبه (به وقت اَمان) گزارش داد که نیروهای امنیتی اردن شاهزاده «حمزه بن حسین» ولیعهد سابق اردن را به همراه یکی از مشاوران پیشین ملک عبدالله و یک عضو دیگر خاندان سلطنتی بازداشت کرده اند.

شاهزاده حمزه نیز در پیامی ویدئویی خبر بازداشت خود را تأیید و اعلام کرد که در بازداشت خانگی است.

ارتش اردن نیز روز شنبه اعلام کرد که از شاهزاده حمزه بن حسین، ولیعهد سابق این کشور، خواسته شده تا اقدامها علیه امنیت و ثبات اردن را متوقف کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت آمریکا اردن کودتای نظامی ملک عبدالله پادشاه اردن اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا