Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:24:14 GMT

مدیران برای برگزاری یک انتخابات آبرومند تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۹۶۲۶

مدیران برای برگزاری یک انتخابات آبرومند تلاش کنند

ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: انتظار می‌رود مدیران در کنار همه مسئولیت‌ها و خدماتی که انجام می‌دهند، فارغ از هر گونه جریانی به مجموعه فرمانداری برای برگزاری یک انتخابات آبرومند با کمترین کاستی و نقص تلاش کنند.

«احمد ترحمی» عصر شنبه چهاردهم فرودین‌ماه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان ابرکوه با بیان این که شیوع کرونا و تحریم‌های شدید، سال ۹۹ را سال سختی برای مردم ایران رقم زده بود، گفت: این سختی‌ها علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها درس‌هایی هم در راستای مقاومت، ایستادگی، وحدت، همدلی و انسجام و امید برای ما داشت که امید است در سال ۱۴۰۰ با حضور در صحنه‌های انقلاب به‌ ویژه انتخابات، تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این که همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید در برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند، افزود: انتخابات نیازمند یک عزم ملی و همگانی است و برگزاری آن از عهده یک دستگاه و چند نهاد خارج است لذا همه باید دست‌به‌دست هم بدهند.

ترحمی خاطرنشان کرد: اصل و ملاک، برگزاری یک انتخابات سالم، قانون‌مند، دقیق، با امنیت کامل و بدون جانب‌داری از هر جریان و گروهی در حوزه شهری و روستایی و ریاست جمهوری است و انتظار می‌رود مدیران و مسئولان در کنار همه مسئولیت‌ها و خدماتی که انجام می‌دهند، فارغ از هر گونه جریانی به مجموعه فرمانداری برای برگزاری یک انتخابات آبرومند با کمترین کاستی و نقص تلاش کنند.

وی با بیان این که انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از بزرگ‌ترین و پرحجم‌ترین انتخابات‌هاست، ابراز کرد: پس از ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، از ۱۶ فروردین‌ماه ثبت‌نام داوطلبان شوراهای روستا به مدت هفت روز شروع می‌شود.

مردم هوشیارانه‌تر انتخاب کنند

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه ابرکوه هم در این مراسم گفت: در بحث انتخابات، شورای نگهبان باید هوشیارانه و دقیق در جذب نامزدها و تأیید صلاحیت توجه داشته باشد و از سوی دیگر مردم هم باید هوشیارانه‌تر و دقیق‌تر گزینش داشته باشند.

وی تاکید کرد: برخلاف تفکر همگان که انتخابات شوراها را جدی نمی‌گیرند، شوراها جایگاه خاصی دارند و می‌تواند مدافع قوی مصالح مردم و منافع ملی باشد.

امام‌جمعه ابرکوه همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ و شعار سال، تصریح کرد: هر شهرستان باید در حوزه تولید که زمینه خودکفایی، استقلال اقتصادی، تقویت و رونق و اقتدار اقتصادی را فراهم می‌کند، موانع را برطرف کنند تا در مجموع استان و کشور بتوانیم شاهد تحقق شعار سال باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های «علی‌اکبر اسحاقی» و «حبیب حسینی» معاون فرمانداری و بخشدار سابق شهرستان تقدیر و «احمد تولایی» و «محمود حاصلی» به ترتیب به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار بخش مرکزی شهرستان ابرکوه معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه ویروس کرونا انتخابات استانی سیاسی معاون استاندار يزد برگزاری یک انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس