Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخابات رئیسه هیأت فوتبال استان زنجان، ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان و با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان، برابر با دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا استان و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته صلاحیت "شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی" برای ریاست هیأت فوتبال استان زنجان تایید شده است.

برای مشخص شدن برنامه‌های کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان زنجان از هفت نفر کاندیدای حاضر در عرصه دعوت شد تا در دفتر خبرگزاری فارس حاضر و برنامه‌های خود را برای مخاطبان تشریح کنند، که از این افراد آقایان نادر بلباسی و مجید بیگلی اظهار داشتند که در سفر شهرستانی هستند، آقای غلامرضا رضا داداشی حاضر نشد و اعلام کرد در جلسه است و آقای منصور سلطان محمدی هم اعلام کرد که در سفر خارج از استان است.

اما آقایان منصور حسنی کمال، جواد نوروزی و شهرام اسکندری پور از کاندیداهای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس زنجان برنامه‌های خود را برای تصدی این سمت اعلام کردند.

جواد نوروزی یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای کاندیداتوری ریاست هیأت فوتبال زنجان که از سال 79 دارای سابقه فعالیت در ورزش فوتبال است، گفت: با توجه به حساسیت ورزش فوتبال، سند بالادستی این ورزش توسط بنده و آقای شهرام اسکندری‌پور تنظیم شده است که در صورت تصدی سمت این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

این کاندیدای ریاست هیأت فوتبال زنجان با اشاره به اینکه 5 ماه برای تدوین سند بالادستی زمان گذاشته‌ایم و در حوزه‌های مختلف برنامه داریم، افزود: این سند شامل برنامه 4 ساله فوتبال استان است که حاوی برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت است.

وی با اشاره به اینکه طبق این سند مدیریت ساختار نیز تغییر خواهد کرد، گفت: بر همین اساس از مشارکت‌های استانی بهره گرفته خواهد شد.

نوروزی با اشاره به برخی از مشکلات فعلی فوتبال استان گفت: نبود برنامه استراتژیک و منسجم نبود تشکلات قوی، نبود مدیریت جامع منابع انسانی عدم مسولیت‌پذیری از دست دادن تیم‌های شاخص کشور در استان، نبود کمیته بازاریابی، فقدان تیم حقوقی قوی و متخصص، عدم استفاده از طرفیت رسانه‌ها، بها ندادن به مربیان مناطق استان و عدم حمایت مادی و معنوی از آنها، عدم نظارت کافی در باشگاه‌های سطح استان، فراهم ساختن امکانات لازم برای باشگاه‌های ورزشی،عدم ایجاد ارتباطات درون سازمانی از مشکلاتی است که فوتبال زنجان با آن درگیر است.

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان به مشکلات سخت‌افزاری و نبود منابع مالی در فوتبال استان نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس سند تنظیم شده راهکارهای درآمدزایی و همچنین حل مشکلات پیش‌بینی شده است.

با توجه به اینکه نگرش خانواده‌ها به فوتبال عوض شده است؛ بیشتر کودکان به مدارس فوتبال می‌روند و به همین خاطر دیگر فوتبال محلات را نداریم.

 

وی از دیگر مشکلات فوتبال استان زنجان را انحلال تیم‌های فوتبال محلات اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نگرش خانواده‌ها به فوتبال عوض شده است؛ بیشتر کودکان به مدارس فوتبال می‌روند و به همین خاطر دیگر فوتبال محلات را نداریم.

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با ساماندهی مطلوب 2 هزار نفر از علاقه مندان فوتبال وارد این ورزش شده و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه وجود باشگاه موجب ساماندهی بهتر بازیکنان می‌شود، گفت: نباید افرادی که در فوتبال وارد می‌شوند، رها شوند و باید زمینه ادامه فعالیت آنها فراهم شود، چرا که عدم حمایت از بازیکنان موجب شده است که جذابیت فوتبال برای ورزشکاران از بین برود.

شهرام اسکندری‌پور دیگر کاندیدای تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال استان زنجان نیز که دارای 30 سال سابقه فعالیت در ورزش فوتبال است، درباره برنامه‌های خود گفت: ما به دنبال کالبد شکافی گذشته نیستیم و با وجود اتفاقات منفی اقدامات مثبت را هم در گذشته داشتیم؛ اما برای آینده فوتبال زنجان برنامه‌ریزی  دقیقی کرده‌ایم و آسیب شناسی لازم در این باره هم صورت گرفته است.وی درباره ائتلاف با کاندیداهای دیگر نیز گفت: روز مجمع بین من و اسکندری پوز تصمیم‌گیری خواهد شد و بنده به نفع وی کنار خواهم رفت و شخص برای ما مهم نیست و مهم این است که شخص با برنامه بیاید و مشکلات فوتبال استان حل شود.

عدم توجه به باشگاه‌ها موجب عقب ماندگی فوتبال شهرستان‌ها شده است و فعالان فوتبالی در شهرستان‌ها از وضعیت موجود گله‌مند هستند

 

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به باشگاه‌های ورزشی استان موجب قهر برخی از آنها شده است، افزود: متاسفانه همین عدم توجه موجب عقب ماندگی فوتبال شهرستان‌ها شده است و فعالان فوتبالی در شهرستان‌ها از وضعیت موجود گله‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات ورزش فوتبال استان عدم توجه به ظرفیت‌های بانوان است، تصریح کرد: متاسفانه امروز کار به جایی رسیده است که خانم لیگ بانوان کشور که یک زنجانی است، در شهر دیگری بازی می‌کند و در هیأت فوتبال هم فقط نایب رئیس بانوان داریم.

اسکندری‌پور از دیگر مشکلات فوتبال زنجان را نبود تجهیزات و امکانات ورزشی اعلام کرد و گفت: در این زمینه هم باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده و با بهره‌گیری از مشارکت استانی نسبت به حل مشکل موجود اقدام شود.

وی  با اشاره به سند راهبردی تنظیم شده برای فوتبال استان زنجان افزود: در سند تنظیم شده برنامه‌های کیفیت بخشی، توجه به تربیت مدیران ورزشی، فناوری، ایجاد راهکارهای لازم برای درآمدزایی فوتبال پیش‌بینی شده است.

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان درباره چشم‌انداز 4 ساله هیأت فوتبال استان نیز گفت: نگاهی علمی و اخلاقی و فنی به فوتبال استان و کسب رضایت ذی‌نفعان، انجام اقدامات عملیاتی تیم استفاده از پیشکسوتان و جوانان در فعالیت‌ها، افزایش مشارکت با نگاه توسعه محوری،هم افزایی، شفافیت و خلاقیت از موضوعاتی است که در سند 4 ساله پیش‌بینی شده است.

اسکندری‌پور با اشاره به اینکه سند 4 ساله هیأت فوتبال استان کاملا به صورت تخصصی و با بهره‌گیری از نظرات افراد مختلف و متخصص تدوین شده است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این سند شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان باشیم.

سند 4 ساله هیأت فوتبال استان کاملا به صورت تخصصی و با بهره‌گیری از نظرات افراد مختلف و متخصص تدوین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در سند 4 ساله تنظیم شده برای فوتبال استان کمیته بازاریابی برای جذب اسپانسر نیز پیش‌بینی شده است، گفت: یکی از مباحث مورد تأکید در این سند ترانسفر بازیکن است، چرا که این موضوع موجب امیدآفرینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول 12 گذشته هر ایده‌ای بوده از سوی مسؤولان پیاده شده است، اضافه کرد: برای ارتقای پیشرفت فوتبال استان باید ایده جدید پیاده و عملیاتی شود.

اسکندری‌پور با اشاره به اینکه امروز فوتبال یک صنعت است و دیگر صرف یک ورزش نیست، گفت: باید از ظرفیت‌های این ورزش برای استعدادیابی، حل مشکلات مالی آن، استفاده از بخش خصوصی و ... استفاده شود.

منصور حسنی کمال دیگر کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان که مدیرعامل باشگاه شهاب زنجان است، گفت: فعالیت بنده در رشته فوتبال به 20 سال قبل برمی‌گردد و در بحث تیم داری نیز با توجه به فعالیت در مناطق محروم استعدادهای خوبی را شناسایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه عدم حمایت مسولان موجب عقب ماندگی تیم شهاب زنجان و بازماندن این تیم از لیگ دسته یک شد، اضافه کرد: متاسفانه هیأت فوتبال نیز هیچ حمایتی از تیم‌های باشگاهی استانی نمی‌کند.

حسنی کمال با اشاره به اینکه متصدیان فوتبال استان در سنوات گذشته باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند، تصریح کرد: متاسفانه آقایان هیچ دفاعی از عملکرد خود ندارند، چون عملا اتفاقی در فوتبال رخ نداده است.

وی با بیان اینکه عدم حمایت از فوتبال باشگاهی موجب فوتبال زدگی در استان شده است، اضافه کرد: متاسفانه مسولان هم جوابگو نیستند و هیأت فوتبال نیز با افکار پوسیده اداره می‌شود؛ یعنی مدیریت در دست افرادی است که یا مدیر پروازی هستند یا 10 شغله فعالیت دارند.

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه فوتبال ورزش مفرحی است و طرفداران بسیاری دارد، تصریح کرد: در چنین شرایطی که مواد مخدر در حال گسترش است؛ فوتبال بهترین راهکار برای نجات جوانان است اما متاسفانه توجهی به این ورزش در استان وجود نداشته است و بیشترین کم کاری در این زمینه از سوی هیأت فوتبال استان بوده است.

وی با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان در اداره فوتبال استان بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت نخبگان و نیروهای جوان به داد فوتبال زنجان برسیم و آن را از کما خارج کنیم.

حسنی کمال با اشاره به اینکه مهمترین مشکل فوتبال استان زنجان مدیریت است، تصریح کرد: قطعا اگر به جوانان توجه شود؛ فوتبال به سمت پیشرفت پیش خواهد رفت، چرا که زنجان نیروهای جوان متخصصی دارد که تاکنون از ظرفیت آنها استفاده نشده است.

کاندیدای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان همچنین به بحث توجه به فوتبال محلات نیز تأکید کرد و گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای از سوی مسؤولان برای حمایت از فوتبال محلات نداشته‌ایم و همین امر موجب سرخوردگی نخبگان فوتبالی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید استعدادیابی درباره ظرفیت‌های فوتبال استان انجام شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بنده برای فوتبال استان استعدادیابی در مناطق محروم و روستاهاست، امری که تاکنون مغفول مانده است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال زنجان ورزشی ورزش فوتبال استان زنجان کاندیداها انتخابات فوتبال پیش بینی شده فوتبال محلات فوتبال زنجان ورزش فوتبال شهرستان ها عدم حمایت باشگاه ها سند 4 ساله برنامه ها تنظیم شده خواهد شد عدم توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در زنجان ایجاد خواهند شد.

قاسم محمدی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، اظهار کرد: پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور خادمان ۲۱ ازدیبهشت ماه وارد استان می‌شود و به مدت سه روز برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خادمان در زندان‌های زنجان، خدابنده و ابهر، ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه  زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان حضور می‌یابند. 

قاسمی با اشاره به کلنگ‌زنی چایخانه‌های آستان رضوی در شهر زنجان، گفت: طبق برنامه مقرر شده، ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه است. 

غلامرضا نظری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ادامه داد: در ۱۰ پارک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های متعددی اعم از تجلیل از مفاخر قرآنی استان و برنامه‌هایی برای کودکان بخصوص دختران در این هفته برگزار خواهد شد. 

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت، جلسات مختلفی برگزار و برنامه‌های پیشنهادی مطرح و نهایی شد، گفت: معرفت و آگاهی نسل کنونی بویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل‌ بیت (ع) آن‌گونه که باید و شاید نیست. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هرچه بیشتر این مکتب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم مذهبی در جامعه، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت انتخاب شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری