Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:53:30 GMT

افزایش ۹۳ درصدی تردد در جاده های خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۰۱۵۹

افزایش ۹۳ درصدی تردد در جاده های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از زمان شروع طرح نوروزی ۱۴۰۰ تاکنون، مجموع تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ۹۳ درصد افزایش را نسبت به نوروز ۱۳۹۹ نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی راهداری خراسان جنوبی، «اسدالله جلال زاده» به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: از زمان شروع طرح نوروزی 1400، تاکنون مجموع تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای مواصلاتی استان 93 درصد افزایش را نسبت به نوروز 1399 نشان می دهد که همین آمار نسبت به نوروز 1398 کاهش 23 درصدی تردد را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از 25 اسفند تا پایان روز 13 فروردین، بیش از 3.2 میلیون تردد وسایل نقلیه در کلیه محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است که 18 درصد از این مقدار را تردد ناوگان باری و حمل و نقل کالا به خود اختصاص داده است. همچنین مجموع ورودی خروجی استان در این مدت بیش از 660 هزار وسیله نقلیه بوده است که افزایش 120 درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان را نسبت به بازه مشابه نوروز سال گذشته نشان می دهد.


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، بیشترین حجم ترافیک طی این مدت (از ابتدای طرح نوروزی) مربوط به محورهای بیرجند- سربیشه، بیرجند- خوسف، بیرجند- آرین شهر و قاین- خضری بوده است.


وی افزود: ساعت اوج تردد در محور سربیشه حدفاصل مود تا بیرجند با ثبت بیش از 1700 وسیله نقلیه بین ساعت 19 تا 20 مورخ سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت رخ داده است. روز اوج تردد در محورهای مواصلاتی استان نیز مربوط به جمعه ششم فروردین ماه با ثبت بیش از 201 هزار وسیله نقلیه همزمان با موج اول بازگشت سفرهای نوروزی بوده است.


جلال زاده در پایان گفت: تردد ورودی و خروجی مرکز استان در روز سیزدهم فروردین ماه با مجموع ورودی و خروجی ۵۵ هزار و ۳۹۸ وسیله نقلیه، نمایانگر بیشترین تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بیرجند طی بازه زمانی طرح نوروزی همزمان با روز طبیعت بوده است.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی جاده های خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی محورهای مواصلاتی استان ورودی و خروجی خراسان جنوبی وسیله نقلیه نشان می دهد طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان