Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پورصادق روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهضت با هدف تسهیل عبور و مرور شهری کلید خورد و در سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و معابر درجه ۲ شهر آسفالت‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: از جمله خیابان‌ها و معابری که در سال گذشته آسفالت‌ریزی شد، می‌توان به خیابان‌های شهید رجایی، حاج قاسم سلیمانی، تربیت ۳ در شهرک فرهنگیان و بهسازی ورودی شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد احداث پارک بانوان به عنوان یک مطالبه جدی مردم نیز اظهار داشت: منابع مالی برای احداث این پارک در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری هشترود پیش‌بینی شده و امسال پس از تعیین محل، برای احداث آن اقدام می‌شود. 

شهردار هشترود بیان کرد: اگر مردم و خیران در مورد تهیه زمین برای این اقدام عام‌المنفعه مشارکت کنند، روند احداث این پارک تسهیل خواهد شد. 

وی در مورد جلوگیری از گسترش دستفروشی در سطح شهر نیز افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، به جای مقابله به دنبال ساماندهی دستفروشی هستیم و به همین منظور محلی در داخل شهر برای ساماندهی دستفروشان تعیین کرده بودیم. 

«پورصادق» به برگزاری جلساتی با دستفروشان نیز اشاره و بیان کرد: اگرچه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، هنوز دستفروشان هشترود در این مکان استقرار نیافته‌اند اما در صورتی همه متولیان و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مشارکت کنند، گامی مهم در مسیر ساماندهی دستفروشان برداشته خواهد شد.   

وی این را هم گفت که بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور، شهرداری به تنهایی متولی این امر نیست و همه باید در این زمینه مشارکت کنند. 

هشترود طی سال گذشته یک دوره جهش در اجرای پروژه‌های عمران شهری را پشت سر گذاشت تا جایی که بسیاری از پروژه‌هایی که قبل از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با مشارکت‌های مردمی تکمیل شد و برخی دیگر هم مراحل پایانی را طی می‌کند.
 

برچسب‌ها هشترود طرح های عمرانی مراغه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود طرح های عمرانی مراغه هشترود طرح های عمرانی مراغه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد