Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهادر عبدالغنی در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد اظهارداشت: در سال جاری با توجه به بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی شهرداری ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: واحد برنامه و بودجه مستندات و اطلاعات کامل پروژه‌ها را به سازمان‌ها ارسال نموده و سازمان‌ها و حوزه‌های مربوطه باید درخصوص تدوین و تحقق موافقت‌نامه اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شهرکرد با اشاره به شعار سال و تاکید بر تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بیان کرد: با انجام پروژه‌های متعدد و توسعه شهر می‌توانیم در راستای تحقق سیاست‌های شعار سال گام موثری برداریم و سازمان‌هایی که در تخصیص اعتبار پیشی بگیرند، طبیعی است که اعتبار مازاد به آن‌ها اختصاص خواهد یافت. 

عبدالغنی با اشاره به برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری خاطرنشان کرد: با تهیه و تدوین این برنامه‌ها می‌توان نقشه راه مدیریت شهری را از امسال مشخص کرد و طی یک برنامه‌ زمانبندی اقدامات موثری را انجام دهیم. 

وی با بیان اینکه مستندسازی اقدامات سازمان‌ها و واحدهای مختلف باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: عملکرد شهرداری و سازمان‌های تابعه منتشر و در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. 

عبدالصادق نجفی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در قسمت امانی و پیمانی شهرداری پروژه‌های خوبی برای سال جاری پیش‌بینی شده است و در هر جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بررسی و گزارش می‌شود. 

وی گفت: باید به گونه‌ای کارها انجام شود که رضایت مردم به حداکثر برسد و مانع‌زدایی‌ها را در انجام امورات در دستور کار قرار داده و یک امیدآفرینی در شهر ایجاد کنیم. 

اسماعیل زماندوست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع در ادامه جلسه تصریح کرد: در سال جدید وصول مطالبات و برگزاری جلسات کمیسیون درآمد باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و صرفه‌جویی در منابع را سرلوحه قرار دهیم. 

مرجان دادایی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد در ادامه بیان کرد: در راستای تهیه و تدوین هرچه سریع‌تر طرح جامع، اقدامات و رایزنی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم امسال به نتیجه برسد. 

محمدرضا محمدیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد در ادامه گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ، انتخاب شرکت خدمات شهری توانمند و اجرای شهرک بازیافت ازجمله برنامه‌های این معاونت است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

46

کد خبر 1501145

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دستور کار قرار شهرداری شهرکرد سازمان ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث شهرک بازیافت در حال حاضر در مرحله پیگیری نحوه واگذاری عملیات عمرانی به پیمانکار واحد صلاحیت و پیگیری انتقال پساب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا ساکتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از تعدادی پروژه‌های عمرانی شهر اصفهانی اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوشمند از ابتدا در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث هاضم بی‌هوازی به‌ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در وضعیت مذاکره با سرمایه‌گذار در خصوص ارائه ضمانت‌نامه ملکی قرار دارد، افزود: فراخوان انتخاب مشاور برای مدیریت طرح اجرای پروژه در مرحله تجدید و مذاکرات با سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه به‌صورت BOO در حال پیگیری است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به چالش‌های اجرایی پروژه هاضم بی‌هوازی گفت: تأمین اعتبار و پرداخت به‌موقع آن توسط شهرداری برای پرداخت گیت فی به میزان تقریبی سالانه ۴۰ میلیارد تومان و تأمین تضامین ملکی برای اجرای پروژه به‌صورت BOO از جمله چالش‌ها است.

ساکتی با اشاره به پروژه هاضم بی‌هوازی به ظرفیت پنج تن در روز تصریح کرد: اسناد طراحی توسط مشاور تهیه شده است و به‌منظور تحویل نهایی نیازمند جلسات نهایی با کارشناسان مربوط به هر حوزه است و اسناد فراخوان انتخاب مجری احداث پروژه تهیه شده است.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی این پروژه تاکید کرد: هزینه بالای پروژه بر اساس برآورد نهایی مشاور و تأخیر زیاد شهرداری برای پرداخت هزینه اجرای پروژه، چالش‌ها اجرایی شدن این پروژه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحویل زمین و تجهیز کارگاه برای احداث شهرک بازیافت انجام شده است، ادامه داد: اصلاح نقشه جانمایی، پیاده‌سازی نقاط برای خاکبرداری، عقد قرارداد برای خرید پنل‌های پیش‌ساخته بتنی و تسطیح و رگلاژ مسیر اجرای دیوار برای اجرای بتن انجام شده است، این پروژه در مرحله پیگیری نحوه واگذاری عملیات عمرانی به پیمانکار واحد صلاحیت و پیگیری انتقال پساب قرار دارد.

ساکتی با اشاره به چالش‌های این پروژه گفت: تأخیر در تولید قطعات بتنی مشکل جمع‌آوری توده‌های کمپوست در مسیر اجرای دیوار، پرداخت نکردن به موقع صورت وضعیت‌ها از سوی شهرداری و تعیین مدال مالی مشارکت، ساخت و واگذاری از جمله چالش‌ها است.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند افزود: احداث نیروگاه ریجکت‌سوز ۳۰۰ تن در روز، پروژه تولید سوخت مشتق از پسماند RDF به ظرفیت روزانه ۱۵۰ تن و احداث کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی از جمله سایر پروژه‎‌های شاخص این سازمان است.

کد خبر 748422

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم