Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر تیمش را نزدیک به فتح اسکودتو دانست اما تأکید کرد که خوشحالی‌اش پس از پیروزی برابر بولونیا بابت قطعی دانستن قهرمان نراتزوری نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر با کسب پیروزی یک بر صفر در خانه بولونیا در هفته بیست‌و‌نهم سری A یک قدم دیگر به کسب اولین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها از سال 2010 نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که نزدیک‌ترین رقبای اینتر یعنی میلان و یوونتوس به تساوی رضایت دادند، اینتری‌ها که یک بازی معوقه هم دارند، تیم سینیشا میهایلوویچ را شکست دادند تا حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی سری A به 8 امتیاز افزایش دهند.

آنتونیو کونته پس از ثبت نهمین برد متوالی تیمش – اتفاقی که برای اولین بار از سال 2007 رخ داد – به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: هر پیروزی که کسب می‌کنیم به خط پایان نزدیک‌تر می‌‌شویم و هر پیروزی ارزش بیشتری پیدا می‌کند. بردن در خانه بولونیا مقابل تیمی که خوب بازی می‌کند و شما را به شدت پرس می‌کند، قطعاً یک گام بلند روبه جلو بود. بولونیا خوب بازی کرد و این تیم یک سرمربی فوق العاده مانند میهایلوویچ هم دارد که این کار ما را سخت می‌کرد. علاوه بر این ما یک روز تمام در هتل بودیم و بازیکنان‌‌مان هم به تازگی از اردوی‌های تیم‌های ملی‌شان برگشته‌اند. با این حال آنها تمرکز و روحیه جنگنده‌شان را حفظ کردند. اینطور نبود که ما پیروزی‌مان در این بازی را تضمین شده بدانیم. به بازیکنانم گفتم که بعد از این برد، باید بازی (معوقه) روز چهارشنبه برابر ساسولو را هم ببریم.

یکی از مهمترین حواشی بازی خوشحالی فراوان کونته در کنار زمین همراه با مدیر تیم له‌له اوریالی بود. این دو در رختکن اینتر هم به شدت خوشحالی کردند طوری که صدای آنها در بیرون از اتاق هم کاملاً شنیده می‌شد. کونته اما تأکید کرد که این خوشحالی‌ها برای جشن قهرمانی اینتر در سری A نبوده است.

وی اظهار داشت: خیر، این جشن اسکودتو نبود چون اسکودتو را باید در زمین بازی کسب کرد و باید از نظر محاسباتی مطمئن شویم که قهرمانی‌مان مسجل شده است. هنوز 10 بازی دیگر داریم و برای بعضی از تیم‌ها 9 بازی، پس 27، 30 امتیاز دیگر مانده است. خیلی خوب می‌دانیم که سری A لیگی بسیار سخت است و هر بازی‌اش مانند یک جنگ است. اما هرچه به خط پایان نزدیک‌تر می‌شویم، جایزه پایانی را واضح‌تر می‌توانیم ببینیم. همه ما داریم در همین مسیر پیش می‌رویم که مسیری متفاوت از دیگران است. اما ما هنوز کلی کار برای انجام دادن داریم. ما هنوز هیچ چیزی کسب نکرده‌ایم.

سری A| اختلاف اینتر با میلان به 8 امتیاز رسید

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A آنتونیو کونته اینترمیلان سری A آنتونیو کونته اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ هواداران رودا که گمان می‌کردند رقیبشان باخته، پس از بازی به زمین ریختند و به همراه بازیکنان خوشحالی کردند اما بعد از دقایقی مشخص شد بازی تیم رقیب مساوی شده و آن‌ها فعلا از صعود بازمانده‌اند.

کد خبر 849090 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال هلند

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو