Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:41:16 GMT

انجماد مرغ و فروش مرغ سبز ممنوع شد + سند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۰۴۱

انجماد مرغ و فروش مرغ سبز ممنوع شد + سند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: انجماد و ذخیره سازی مرغ و فروش مرغ با عنوان مرغ سبز و بدون آنتی بیوتیک تا اطلاع ثانونی ممنوع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاذری تسنیم کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به استانداران کشور اعلام کرد که انجماد و ذخیرسازی مرغ و فروش مرغ با عنوان مرغ  سبز و بدون آنتی بیوتیک تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح این نامه در ذیل این مطلب آمده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: بازار مرغ در روزهای آینده آرام می‌شود

استانداران محترم

سلام علیکم

با احترام در راستای تصمیمات دومین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور مورخ 1400/1/13 ضمن تاکید مجدد به برگزاری جلسات کمیته ای متناظر استانی، انتظار است پیگیری مصوبات و اجرای موارد مشروحه ذیل در دستور کار قرار گیرد:

1- قطعه بندی در کلیه واحدهای بسته بندی مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع است. ادارات کل دامپزشکی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد. در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقررات از طریق مراجع قضایی با متخلفین برخورد شود.

2- عرضه مرغ قطعه بندی در سطح اصناف و کلیه مراکز فروش تا اطلاع ثانونی ممنوع می باشد.

3- استانداران محترم نسبت به رفع موانع و تسهیل تبادل مرغ مازاد بر نیاز استان که توسط قرارگاه ساماندهی مرغ کشور برای تنظیم بازار سایر استانها برنامه ریزی شده است اقدام نمایند.

4- انجماد و نگهداری مرغ تحت هر عنوانی در سردخانه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

5- عرضه مرغ به هر شکل و با هر شرایطی در سراسر استانها تنها بر اساس قیمت تمصوب امکانپذیر بوده و فروش مرغ تحت عناوین دیگر نظیر مرغ سبز، بدون آنتی بیوتیک و یا هر عنوان دیگر با قیمت های غیر مصوب تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

6- سازمان های صمت و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی استان با تشکیل اکیپ های بازرسی، ضمن نظارت و پایش مستمر بازار مرغ با متخلفین، محتکرین و گران فروشی تحت هر عنوان برخورد قانونی به عمل آورند. ضمنا اقلام و موارد کشف شده از طریق ادارات صمت استان با قیمت مصوب (مرغ کامل) در سطح بازار عرضه گردد.

7- با توجه به اینکه عمده تخلفات انجام شده در کشتارگاه ها به دلیل محدوده فعالیت آنها از ساعت 8 شب تا 8 صبح صورت می پذیرد، لذا استانداران محترم نسبت به تعیین نمایندگان پاسخگو، تام الاختیار و در ارتباط با مراجع قضایی برای برخورد قانونی در هر شهرستان به عنوان کشیک شبانه اقدام نمایند.

کاظم خاوازی

وزیر جهاد کشاورزی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس وزیر جهاد کشاورزی فروش مرغ تا اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد