Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:33:22 GMT

محمد محمدی: استقلال در سخت ترین شرایط قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۱۰۷

پیشکسوت استقلال گفت فرهاد مجیدی نباید اجازه بدهد فاصله با مدعیان زیاد شود.

محمد محمدی، دروازه بان سابق استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، محمدی در گفتگو با ایلنا درباره شرایط آبی پوشان اظهار داشت:

ابتلا به کرونای بازیکنان خیلی خبری بدی بود. استرس زیادی ایجاد کرد و شکر خدا که وضعیت خیلی حاد نشد و الان بازیکنان در شرایط بهتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق هماهنگی تیم را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار داد و مشکلاتی را برای برگزاری تمرینات ایجاد کرد اما امیدوارم با درایت کادرفنی شرایط برای رقابت با حریفان برقرار باشد.

او ادامه داد: 

همین که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم به نظرم می‌تواند بیشترین کمک را به تیم داشته باشد. البته استقلالی‌ها باید فعلاً تمرکزشان را روی آماده سازی و کسب حداکثر امتیازات بگذارند چون امتیازات در لیگ بسیار مهم است. رقابت در بالای جدول فشرده‌تر شده و از دست رفتن هر امتیازی می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای تیم‌ها داشته باشد. تیم مجیدی می‌‌تواند با حفظ آرامش بهترین نتایج را کسب کند البته اگر بگذارند که این آرامش در تیم همیشگی باشد و حواشی روی ذهن آنها تاثیر نگذارد.

محمدی درباره سفر تیم استقلال به عربستان برای مسابقات لیگ قهرمانان گفت:

 مسابقات به هر حال باید برگزار شود و ما که نمی‌توانیم کناره‌گیری کنیم اما اینگونه میزبانی‌ها نشان می‌دهد که ما در اخذ میزبانی‌ها از لابی استفاده نمی‌کنیم و این در واقع ضعف ماست که اکنون آنها باید ما را به عربستان بکشانند اما وقتی می‌خواهند به تهران بیایند و بازی کنند بحث امنیت را مطرح می‌کنند.

او درباره ساعت عجیب بازی‌های آسیایی استقلال همینطور گفت:

 واقعا این ساعت خیلی عجیب است. یعنی درواقعا اصلا به نفع ما نیست. قطعاً دیدار در ساعات پایانی شب نمی‌‌تواند برای ما خوب باشد. استقلال در سخت‌ترین شرایط و گروه لیگ قهرمانان قرار دارد و صعود از این گروه نه تنها برای استقلال، بلکه برای همه تیم‌های این گروه دشوار است. 

پیشکسوت استقلال همچنین درباره شانس‌های قهرمانی در فصل جاری گفت:

تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی این فصل قرار دارند و مجیدی نیز باید از وضعیت و شرایط تیمش مراقبت کند و اجازه ندهد بین این تیم و دو تیم دیگر فاصله بیشتر شود. تساوی مقابل پیکان و کسب یک امتیاز برای تیم نتیجه بدی نبود اما اینگونه نتایج فاصله با مدعیان را بیشتر می‌کند.

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار

تیم صدرنشین استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت و البته دو امتیاز حساس را در یادگار امام جا گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 54 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند ولی در صورت برتری پرسپولیس برابر سپاهان جایگاه خود را پنج هفته به پایان لیگ از دست می‌دهند. حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، نیز با متوقف کردن استقلال،  پیام خوبی برای سرخپوشان فرستاد. تیم او اکنون در رده چهارم ایستادند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد(4+90 سجاد آشوری)، رحمان جعفری (77 - مهدی عبدی) و امیرارسلان مطهری (64 - امیرحسین حسین‌زاده)

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (4+90- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی (82 - پیمان بابایی)، آرش رضاوند (88 - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف (4+90 جعفر سلمانی)

داور: پیام حیدری

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 50: محمدی با عبور از یک بازیکن وارد محوطه جریمه تراکتور شد و به مدافعان حریف خورد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 66: ارسال مهدی شیری و ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده موقعیت جدی برای تراکتور بوجود آورد ولی توپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی به قسمت پشتی تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه 80: گوستاوو بازیکن تراکتور به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد ولی توپ او را برگرداندند. در ادامه توپ دیگری می‌رفت برای تراکتور موقعیت ایجاد کند که خالدآبادی آن را گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است