Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، استاد محمد فولادگر مفسّر و مدرّس نهج البلاغه به دیار باقی شتافت.

استاد محمد فولادگر متولد ۱۳۰۴‌شمسی، در اصفهان بود و در رشته ادبیات عرب موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس شد.

این مفسّر و مدرّس نهج البلاغه در محضر اساتیدی، چون دکتر میرلوحی، دکتر شریعت، دکتر فرزام، آیت‌الله طیّب (تفسیر قرآن، کلام و عقاید) کسب علم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در دوران حیاتش تالیف فراوانی از قبیل اخلاق اسلامی، سیمای اخلاق در آیینه قرآن و حدیث، تعلیم و تربیت در نهج‌البلاغه، اصول اعتقادات در نهج‌البلاغه، دعا در نهج‌البلاغه، درس‌هایی از نهج‌البلاغه، جوان در نهج‌البلاغه، منشور تربیتی فرزندان، انوار هدایت، مداحی و مرثیه‌سرایی در اسلام، شرح خطبه حضرت زهرا (س)، منافقین در قرآن، اصول دین به زبان ساده، جزواتی در باب نقد مسیحیت و کتب درسی دانشکده‌ها و... داشت.

مراسم تشییع این عالم وارسته امروز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ساعت ۱۱صبح در باغ رضوان جنب قطعه نام آوران برگزار می‌گردد و آیت الله حاج آقاسیدحسین بهشتی نژاد بر پیکر ایشان نماز اقامه خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهج البلاغه تفسیر قرآن عالمان دینی نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم