Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@21:12:39 GMT

واحد صنایع مس کاتدی طارم قزوين افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۳۸۰

واحد صنایع مس کاتدی طارم قزوين افتتاح شد

واحد صنایع مس کاتدی طارم كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين مالي شده است، به دستور رئیس جمهور در استان قزوين افتتاح شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، به مناسب دوازدهم فروردين روز جمهوری اسلامی، واحد صنایع مس کاتدی طارم قزوین به دستور رئیس جمهور و با حضور علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمالی پور استاندار قزوین به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این واحد توليدي با تولید ۱۰ هزارتن مس کاتدی در سال به ارزش 65 ميليون دلار با اعتباری بالغ بر يكهزار و 400 میلیارد ريال به بهره برداري رسيد.
تسهیلات پرداختی به اين طرح توسط بانك صنعت و معدن، شامل مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال بابت سرمایه گذاری ثابت طرح و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال سرمایه درگردش بوده و اشتغال زایی طرح ياد شده ۵۰۰ نفر به صورت مستقيم مي باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مس کاتدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بدهکاران گاز یا پرمصرف‌های انرژی مشترکین صنعتی بزرگ، مصرف گاز زیادی در دوره قرائت دارند که با توجه به این مصرف گاز بهای بالایی دارند که بیش از ۱۳ همت میزان مصرف صنایع بزرگ کشور است که اگر یک دوره قرائت خود را پرداخت نکنند عملاً ۱۳ همت عقب افتاده و مجموع مطالبات دولت از آنها اگر سه ماه طول بکشد مبالغ بسیار هنگفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقدامات توسعه‌ای کشور و هدفمندی یارانه‌ها، عدم پرداخت گاز بها تبعات زیادی دارد که باید به موقع پرداخت کنند تا دولت از منابع به خوبی استفاده کند.

رحمانی بیان کرد: بزرگترین بدهکاران صنایع پتروشیمی، بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه رادیویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ میلیون و ۷۰۰ مشترک خانگی داریم این مقدار مصرف، فقط به صنایع برمی گردد که به صورت دوره‌ای کمیته‌ای تشکیل شده تا با برگزاری جلسات مربوطه پرداخت بدهی‌ها انجام پذیرد.

کد خبر 6095639

دیگر خبرها

  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن