Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:13:16 GMT

بازگشت آموزش حضوری به مدارس مازندران؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۵۶۹

ایسنا/مازندران معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با توجه به اهمیت آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی اظهار کرد: مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهرهای آبی و زرد، مجاز به آموزش حضوری دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم هستند.

بهروز منصورکیایی آموزش پایه‌های ورودی، به ویژه پایه‌های اول و دوم ابتدایی را مهم دانسته و گفت: سطح سواد پایه‌های آغازین دوران تحصیلی دانش‌آموز بسیار بااهمیت بوده و نباید از آن غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به شایط سخت آموزش در زیست بوم جدید اظهار کرد: در صورت مساعد شدن شرایط کرونایی پس از واکسیناسیون، حتما برای جبران نقصان به‌وجودآمده کلاس‌های جبرانی را در دستور کار خواهیم داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران  از مجاز بودن برگزاری کلاس‌های حضوری برای دانش‌آموزان پایه ‌های اول و دوم ابتدایی در مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهرهای آبی و زرد خبر داده و گفت: بر اساس شیوه‌نامه ستاد کرونای کشور، در شهرهای نارنجی نیز با رعایت پروتکل‌ها در مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز، می‌توان به صورت نوبتی و در تعداد کم  برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی کلاس را به صورت حضوری برگزار کرد.

منصورکیایی تصریح کرد: در آموزش ابتدایی چیزی به اسم آزمون وجود ندارد ولی در قالب تکالیف به صورت مجازی می‌توان بخشی از ارزشیابی توصیفی را انجام داد.از این‌رو باید آموزش در فضای مجازی و اطلس یادگیری را به شکلی جدی‌تر پیگیری کرده و از نگرانی‌های موجود بکاهیم.

وی با تأکید بر هماهنگی کامل بین سه ضلع مثلث آموزش (معلم، دانش‌آموز و خانواده) خاطرنشان کرد: از الان باید برای سال آینده و برگزاری کلاس‌های حضوری برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم.انتظار ما از مدیران مدارس و معلمین، آگاه‌سازی به موقع اولیای دانش‌آموزان است.تلاش می‌کنیم تا برای جبران مافات، به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که در زیست بوم جدید از بخش زیادی از آموزش محروم مانده‌اند، برنامه‌هایی در تابستان امسال داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا آموزش حضوری استانی اجتماعی اول و دوم ابتدایی پایه های اول و دوم دانش آموزان پایه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل