Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:37:16 GMT

ردیاب آنتنی چگونه کار می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۷۵۹

ردیاب آنتنی چگونه کار می‌کند؟

کلیه ردیاب‌ها، شبکه‌های تلویزیونی، اینترنت، موبایل و خطوط ثابت تلفن و اکثر ابزاری که در طول روز با آن‌ها سر و کار داریم، عملکردشان وابسته به آنتن‌ها است. - اخبار بازار -

آنتن‌ها از طریق ماهواره‌های فضایی اطلاعات را دریافت کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهند. آنتن‌های موجود در ردیاب‌ها اغلب از نوع آنتن‌های داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتن داخلی از دید سارقین در امان می‌ماند و امنیت خودرو و افراد را تا حد امکان بالا می‌برد.

شاید برایتان سوال ایجاد شود که ردیاب آنتنی چگونه کار می‌کند؟ ردیاب‌های آنتنی در واقع ردیاب‌هایی هستند که با داشتن آنتن داخلی، موقعیت موردنظر را برای شما در همان لحظه ارسال می‌کنند. ارسال موقعیت خودرو توسط ارتباط میان آنتن داخلی ردیاب و 26 ماهواره موجود در فضا انجام می‌شود. برای آشنایی با نقش آنتن داخلی در جی پی اس و شناخت انواع ردیاب‌هایی که مجهز به آنتن داخلی هستند، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

نقش آنتن در ردیاب‌های خودرو چیست؟

در انواع مختلف  جی پی اس ماشین، ردیاب‌های شخصی و انواع ردیاب‌های دیگر آنتن‌های داخلی به شکل تراشه‌های کوچکی در ردیاب خودرو به کار گرفته شده‌اند. تراشه‌های آنتن به ماهواره‌های موجود در فضا متصل شده و در کمترین زمان اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند.

معرفی انواع ردیاب‌های خودرو با آنتن داخلی و قدرت بالا

پس از بررسی نحوه عملکرد آنتن‌های داخلی بهتر است شما را با انواع ردیاب‌های خودرو که عملکرد آن‌ها با کمک سیستم آنتن داخلی انجام می‌شود، آشنا کنیم.

جی پی اس آهنربایی خودرو، قدرتمندترین ردیاب خودرو در بازار

جی پی اس آهنربایی یکی از ردیاب‌هایی است که توسط آنتن داخلی موقعیت لحظه‌ای خودرو را به مالک در هر نقطه از جهان که باشد اطلاع می‌دهد. ردیاب نظامی یکی از قدرتمندترین ردیاب‌های موجود در بازار است. قابلیت ضبط و شنود صدا از جمله مزایای جی پی اس آهنربایی است. قابلیت ضد ضربه و ضد آب بودن از امتیازهای دیگر ردیاب آهنربایی است. ردیاب‌های آهنربایی به وسیله یک آنتن داخلی اطلاعات مورد نیاز مانند موقعیت جغرافیایی خودرو را برای مالک اصلی ارسال می‌کند. جی پی اس آهنربایی خودرو بهترین انتخاب برای ردیابی ماشین‌ها سنگین، ماشین آفرود و سواری است.

 

ردیاب فندکی، بهترین ردیاب مخفی خودرو

ردیاب فندکی خودرو، یک ردیاب مخفی بی‌نظیر برای انواع خودروها است. این ردیاب شباهت بسیار زیادی به فندک خودرو دارد. ردیاب فندکی علاوه‌بر آنتن داخلی، ابعاد بسیار کوچکی دارد و به همین دلیل به عنوان یک ردیاب پیشرفته مخفی از آن استفاده می‌شود که تا حد امکان از نگاه سارقین در امان می‌ماند. ردیاب فندکی مجهز به  دستگاه شنود  است و در مواقع ضروری می‌توانید از صداهای ضبط شده با کیفیت این ردیاب استفاده کنید.

ردیاب دیاگی، ساده‌ترین ردیاب آنتنی خودرو

ردیاب دیاگ یا دیاگی یک ردیاب ساده و ارزان است که با داشتن آنتن داخلی به خوبی موقعیت مکانی خودرو را اعلام می‌کند. این جی پی اس برای استفاده در خودروهای حمل و نقل، خودرو سواری، ماشین آتش نشانی و آمبولانس بسیار کاربردی و مناسب است. ردیاب دیاگی در کمترین زمان نصب می‌شود و راه اندازی آن نیاز به تخصصی خاصی ندارد. قیمت جی چی اس خودرو  مدل دیاگی به نسبت جی پی اس‌های دیگر موجود در بازار بسیار مناسب‌تر و به‌صرفه است.

ردیاب شخصی آنتن دار، ایمن‌ترین دستگاه محافظت اشخاص

جی پی اس شخصی افراد از جمله جی پی اس‌های مجهز به آنتن داخلی است. ردیاب‌های‌ اشخاص یک انتخاب مطمئن برای محافظت از سالمندان و کودکان هستند. این ردیاب‌ها علاوه‌بر آنتن داخلی، به دکمه اضطراری یا SOS مجهز هستند. در شرایط اضطراری با فشردن دکمه SOS در کمترین زمان می‌توانید از شرایط اضطراری پیش آمده برای کودکان یا سالمندان مطلع شوید. ردیاب شخصی افراد با داشتن قابلیت ضبط و شنود صدا، شما را از نگرانی‌های همیشگی برای سلامتی اطرافیان‌تان نجات می‌دهد.

ردیاب پیشرفته حیوانات، مجهز به آنتن داخلی پرقدرت

آنتن داخلی در ردیاب پیشرفته حیوانات نقش بسیار موثری را ایفا می‌کند. در واقع ردیاب حیوانات بدون آنتن داخلی قادر به انجام کار و ارسال موقعیت نخواهد بود. ردیاب حیوانات مجهز به آنتن داخلی، موقعیت مکانی پت را در هر لحظه برایتان ارسال می‌کند. جی پی اس حیوانات انواع مختلفی دارد که باتوجه به اندازه جسته پت و بودجه‌تان می‌توانید ردیاب مدنظر را خریداری کنید.

 

خرید ایمن‌ترین ردیاب‌های مجهز به آنتن داخلی از جی پی اس خودرو

در این مطلب شما را با نحوه عملکرد ردیاب‌های آنتنی و انواع جی پی اس‌های مجهز به آنتن داخلی آشنا کردیم. خرید ردیاب باکیفیت تاثیر بسیار زیادی در حفظ امنیت خودرو و افراد دارد. خرید از یک شرکت معتبر و باتجربه بی‌شک در این مسیر کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

جی پی اس خودرو یکی از بزرگترین شرکت‌های واردکننده ردیاب‌ پیشرفته و به‌روز دنیا با ارائه جی پی اس‌های با کیفیت و با ایمنی بالا آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب مدنظر می‌توانید با شماره 02122171062 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انواع ردیاب جی پی اس آنتن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لوکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن، گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیو‌های مسافری بود که این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیو‌های باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیو‌های باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیو‌های مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند. یک دوربین داخل کابین را رصد می‌کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می‌شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخورد‌ها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود که به دلیل عدم وجود مستندات امکان اثبات نداشتیم که با نصب دوربین این مساله رفع شد و بسیاری از پرونده‌های راه‌آهن شفاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو