Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد احمدی‌زاده، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد سال آتی تعیین شده افزود: بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی،  استانداران، معاونین و مشاورین آنها، فرمانداران و معاونین آنها، شهرداران و معاونین آنها، بخشداران، مدیران کل ادارات استانداری، مدیران کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستان‌ها، دادیارها، بازپرس‌ها، قضات، روسای دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و روسای شعب آنها، روسای بانک‌ها، روسا و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی، اتاق اصناف، نظام مهندسی کشاورزی، نظام پرستاری و کانون وکلا از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
او اظهار داشت: روسا، سرپرستان و معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادها و موسسه‌های دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر میزان استفاده می‌کنند و سایر روسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش شامل شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و موسسه‌ها و شرکت‌های وابسته و دهیاران نیز از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده باشند و در آن پست شاغل نباشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در بحث نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید بر ثبت نام به شکل غیر حضوری و الکترونیکی است.
احمدی‌زاده گفت: بر این اساس، داوطلبان انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به تارنمای  وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir نسبت به بارگذاری نرم‌افزار (اپلیکیشن) بر روی تلفن همراه خود (فرد ثبت نام کننده باید مالک تلفن باشد) اقدام و سپس از طریق آن نام‌نویسی کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نسخه دسکتاپ (ویندوزی) این نرم‌افزار نیز به منظور نصب بر روی رایانه و لپ تاپ بر روی تارنمای وزارت کشور به آدرس یاد شده  بارگذاری شده تا داوطلبانی که امکان استفاده از نرم افزار موبایلی برای آنها میسر نیست با استفاده از نسخه تحت ویندوز اقدام به ثبت نام کنند.
او اظهار داشت: همچنین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرها و روستاها و یا مراجعه به بخشداری‌ها اقدام به نام نویسی کنند.
وی گفت: پس از انجام ثبت نام، یک پیامک حاوی کد رهگیری با سرشماره v.Keshvar مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب برای داوطلب ارسال می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: از کارشناسان، افراد تحصیل کرده و فعالان حوزه مدیریت روستاها تقاضا داریم که برای شرکت در این انتخابات اقدام به نام نویسی کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز استانداری فارس فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران