Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:18:56 GMT

مثبت شدن تست دوپینگ دختر تیرانداز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۸۷۰

مثبت شدن تست دوپینگ دختر تیرانداز

نمونه تست یکی از دختران حاضر در لیگ تیراندازی مثبت شد.

به گزارش ایسنا، تست دوپینگ یکی از ورزشکاران حاضر در لیگ تیراندازی مثبت شده است. با تقاضای فدراسیون تیراندازی، افسران نادو در محل مسابقات حاضر شده بودند که از میان ۲۰ نمونه گرفته شده تست یک ورزشکار مثبت شد.

بدرالملوک کهرنگی در این باره به ایسنا گفت: واقعیت این است که ما خیلی سعی داریم که در سطح مربیان و کل جامعه با حمایت فدراسیون پزشکی در خصوص دوپینگ فرهنگ سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مرتب کلاس های آموزشی داشتیم. از طرف دیگر به این خاطر که ضمانت اجرایی داشته باشیم در مسابقات از افسران نادو استفاده کردیم. افسران نادو علی رغم همه محدودیت ها به دلیل کرونا کمک کردند و هر هفته ای که ما تقاضا داشتیم آمدند. سیاست فدراسیون این است که این موضوع را بسیار جدی بگیرد. با این همه در سال قبل ما یک ورزشکار دوپینگی داشتیم. از میان ۲۰ نمونه تستی که گرفته شد یک نمونه مثبت بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوپینگ یک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد

به گزارش پارس نیوز ، برتری آرون بروکس برابر دیوید تیلور هرچند بمب خبری کشتی جهان بود و اهمیت زیادی برای ورزش ایران داشت اما اکنون اخبار تایید نشده حکایت از احتمال محرومیت این نابغه جوان دارد. بنا به اخبار غیرموثق بروکس که عنوان قهرمانی امیدهای جهان را در سال ۲۰۲۳ کسب کرده، اکنون منتظر نتیجه نهایی تست دوپینگ خود است.

 

به نوشته حساب کاربری «The Wrestling Room (Pat Mineo)» در شبکه ایکس، نمونه دوپینگ این کشتی‌گیر در مسابقات امیدهای جهان مشکوک بوده و در دست بررسی است.

منبع : افکارنیوز

دیگر خبرها

  • دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان