Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:45:17 GMT

تعداد بستری‌های کرونا طی ۲ هفته آتی به اوج خود می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۸۷۹

تعداد بستری‌های کرونا طی ۲ هفته آتی به اوج خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ورود البرز به موج چهارم کرونا با توجه به شلوغی‌های آخرسال و مسافرت‌های نیمه اول و دوم عید دور از انتظار نبود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، انتظار می رود تعداد بیماران بستری شده در استان طی دوهفته آینده به اوج خود برسد و این امر نتیجه مسافرت‌های نوروزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به فشارکارو خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران و حساسیت خدمات رسانی به موقع به آنها، اغلب کارکنان کادر بهداشت و درمان حتی در زمان تحویل سال جدید هم مشغول به کار بودند و طی این مدت تعطیلی نداشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سخت‌تر شدن شرایط طی روزهای آتی حتمی است، از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان میزبان کسانی که از مسافرت برگشته اند نباشند چون احتمال اینکه یکی از آنها ناقل بیماری باشد زیاد است.

سلیمانی تاکید کرد: علاوه براین، کسانی که مسافرت رفته اند باید تست کرونا بدهند و تا زمانیکه نتیجه منفی را نگرفته اند ازحضور در محل کار خودداری کنند.

قرنطینه کردن البرز با توجه به شرایط خاص موجود بعید است!

سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به میزان واکسن کرونایی که تا کنون با البرز تخصیص یافته،گفت: سهمیه البرز در پارت اول بین ۷ تا ۹ هزار واکسن بوده که با اولویت کادر درمان و بیماران خاص و ریسک بالا تزریق شده است.

وی افزود: پارت دوم واکسن کرونا نیز به زودی وارد استان شده و به گروه‌های هدف اولویت دار تزریق می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا سلیمانی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز مسافرت ناقلان کرونا موج چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد