Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه آقای عراقچی گزارشی از روند گفت‌وگو‌های فعلی ارائه دادند و تاکید شد که در جلسه روز سه‌شنبه در وین هیچ مذاکره‌ مستقیم و غیر مستقیمی بین ایران و آمریکایی‌ها صورت نخواهد گرفت.   خبرگزاری میزان - «ابوالفضل عمویی» در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و طی یک نشست خبری در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: در این جلسه آقای عراقچی گزارشی از روند گفت‌وگو‌های فعلی ارائه دادند و تاکید شد که در جلسه روز سه‌شنبه در وین هیچ مذاکره‌ مستقیم و غیر مستقیمی بین ایران و آمریکایی‌ها صورت نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آقای عراقچی همچنین اظهار داشتند که جمهوری اسلامی ایران آمریکا را جزیی از برجام نمی‌شناسد چرا که این کشور از برجام خارج شده و به تعهدات خود پایبند نبوده است. در همین چارچوب تاکید شد تا رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی آن از جانب جمهوری اسلامی، ایران به تعهدات خود باز نخواهد گشت و اجازه حضور آمریکا در مذاکرات ۵+۱ نخواهد داد.

عمویی ادامه داد: نمایندگان هم در این جلسه تاکید کردند اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را پیگیری خواهند کرد در همین چارچوب لغو کلیه تحریم‌ها علیه کشور ما خواسته اساسی است به صورتی که ما بتوانیم به صورت عملی موراد را راستی آزمایی کنیم.   بیشتر بخوانید: قالیباف: از «سند راهبردی ایران و چین» استقبال می‌کنیم

تکمیل می‌شود 

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی