Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:22:52 GMT

تبریک باقری کنی به تیم والیبال بانوان مهاجر افغان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۰۰۶

تبریک باقری کنی به تیم والیبال بانوان مهاجر افغان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، قهرمانی "تیم والیبال آریانا" را به بانوان ورزشکار مهاجر افغان مقیم ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون بین الملل قوه قضاییه، در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به قهرمانی تیم والیبال بانوان مهاجر افغان مقیم ایران، نوشت: «از موفقیت و سربلندی بانوان "تیم والیبال آریانا" شادمان و خرسندیم؛ قامت برافراشتن این بانوان، نماد بارزی از توانمندی زنان افغانستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران افتخار می‌کند که میزبان مهاجران و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی آینده سازان همسایه شرقی، افغانستان باشد.»

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، تیم والیبال زنان مهاجر افغان در ایران یکی از تیم‌های قدرتمند حاضر در مسابقات جام قهرمانی والیبال زنان در افغانستان بود که این تیم موفق شد در دیدار نهایی از سد حریف هراتی خود بگذرد و به جام قهرمانی دست یابد.

فدراسیون والیبال ایران، تیم بانوان مهاجر افغان در ایران به نام «آریانا» را سال گذشته تشکیل داد که با همکاری مربیان بومی ایرانی، استعدادیابی در بین بانوان والیبالیست مهاجر افغانستانی مقیم ایران انجام شد و نفرات برتر بعد از شرکت در اردوی آماده‌سازی، تیم منتخب را تشکیل دادند.

تعداد مهاجران افغان در ایران بین ۳ تا ۳.۵ میلیون نفر اعلام شده و به گفته سازمان‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران  خدمات منحصر بفردی را به مهاجران ارائه می‌کند؛ برای مثال ایران یکی از معدود کشورهایی است که بیمه درمانی جامعی را برای مهاجران همچون شهروندان خود فراهم کرده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی باقری کنی باقری کنی تبریک ستاد حقوق بشر تیم والیبال مهاجر افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران