Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارادوومیدانی از ادامه برگزاری اردوی متمرکز ملی‌پوشان در جزیره کیش تا رسیدن به شرایط مطلوب برای حضور موفق در پارالمپیک خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: در سال گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد عالی کرونا در ورزش، اردوهای متمرکز را آغاز کردیم و توانستیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دو مرحله رکوردگیری در تهران و جزیره کیش برگزار نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی نیز در پایان سال در رقابت‌های امارات حاضر شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملی‌پوشان در مسابقات فزاع رکوردهای خوبی را کسب کردند. امیدواریم که با نتایجی که در این رویداد ثبت شد، سهمیه‌های پارالمپیک تیم ملی افزایش پیدا کند.

رضایی افزود: با وجود بیماری کرونا در سال 1399 توانستیم برنامه‌های انجمن را اجرایی کنیم. من از عملکرد ملی‌پوشان و ورزشکاران در سال قبل رضایت دارم. امیدوارم در سال جدید نیز با تداوم حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شاهد موفقیت تیم ملی در مسابقات مختلف باشیم.

رئیس انجمن عنوان کرد: امسال به دلیل برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین برای تمام رشته‌های ورزشی حائز اهمیت است و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. به همین منظور اردوهای متمرکز تیم ملی بزرگسالان را در جزیره کیش ادامه خواهیم داد تا ملی‌پوشان ما به آمادگی مطلوب برسند.

وی تصریح کرد: همچنین قصد داریم با برگزاری رکوردگیری در رده جوانان و بررسی عملکرد ورزشکاران، نفرات برتر را به تیم ملی این رده دعوت کنیم تا با برپایی اردوهای متمرکز، برای بازی‌های پاراآسیایی 2022 آماده شویم.

رئیس انجمن در پایان ضمن تبریک آغاز سال جدید، گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت‌هایی که از انجمن و ورزشکاران داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

موسیقی چایکوفسکی جایگزین سرود ملی روسیه در پارالمپیک توکیو

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو رئیس انجمن ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان