Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@23:34:55 GMT

٧تن ماهی قزل آلا در شهرستان تفتان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۵۲۹

٧تن ماهی قزل آلا در شهرستان تفتان تولید شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفتان سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به آب و هوای مساعد شهرستان تفتان پیش بینی می شود تا اواخر اردیبهشت ماه بیش از ۷ تن ماهی قزل آلا برداشت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فضل الله کردی افزود: کار برداشت ماهی قزل آلا از سطح استخرهای پرورشی شهرستان تفتان از اواخر اسفندماه سال ۹۹ شروع و کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفتان بیان کرد: تاکنون ۴تن و ۵٠٠ کیلو گرم ماهی قزل آلا از تعداد ١۴ باب استخرهای بتنی و پیش ساخته سطح شهرستان برداشت شده است و با توجه به آب و هوای مساعد شهرستان تفتان پیش بینی می شود تا اواخر اردیبهشت ماه بیش از ۷ تن ماهی قزل آلا برداشت شود.

وی تصریح کرد: استخرهای فعال ماهیدار (گرمابی و سردآبی)شهرستان ۴۵ باب می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماهی قزل آلا شهرستان تفتان شهرستان تفتان ماهی قزل آلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات