Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:35:01 GMT

دیه ۸۰ میلیونی جانباز ۵۵ ساله را گرفتار زندان کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۶۶۰

دیه ۸۰ میلیونی جانباز ۵۵ ساله را گرفتار زندان کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ۵۵ ساله است و سابقه جبهه و جنگ دارد، اما سال‌ها است که این جانباز از راه لوله کشی و رانندگی کسب درآمد می‌کند. ۴ سال پیش که برای تعمیر کولرآبی به بالای پشت بام می‌رود آجری که دم دستش را بوده را به پایین پرتاب می‌کند، غافل از اینکه آیدا دختربچه مستأجر طبقه پایینی در حیاط مشغول بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجر با سر این دختربچه که از اتباع افغانستانی هم هست برخورد کرده و دچار جراحت می‌شود، پزشکی قانونی اعلام می‌کند این ضربه باعث آسیب دیدگی به مغز آیدا شده است و مراجع قضائی دیه ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی معادل ۸۰ میلیون تومان برای این جرم غیرعمد تعیین می‌کند.

این جانباز که ۲ فرزند هم دارد به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در سال ۹۶ به زندان می‌رود و حتی با وجود معرفی اش به بانک برای دریافت تسهیلات به دلیل نداشتن وثیقه‌های مورد نیاز از تسهیلات بانکی هم محروم می‌ماند و تا به امروز همچنان در زندان فردیس در بند است.

نیکوکارانی که تمایل دارند یاری‌گر این مددجوی نیازمند باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه با تلفن ۸۸۹۱۶۰۱۲ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 5180866 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد سیزده به در ویروس کرونا شهرداری تهران ستاد ملی مقابله با کرونا سفرهای نوروزی گردشگری وضعیت معابر محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران پلیس راهور روز طبیعت آب و هوا هوای سالم عفو زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران