Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در ایام طرح نظارتی 15 بهمن تا 15 فروردین 1400 بیش از 2000 مورد بازرسی از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت انجام شده است .

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رییس اداره صمت  شهرستان نیشابور اظهار کرد: در ایام طرح نظارتی 15 بهمن تا 15 فروردین 1400 بیش از 2000 مورد بازرسی از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت انجام شده است که منجر به تشکیل  194 فقره پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی به ارزش بیش از یازده میلیارد و پنجاه و سه میلیون ریال تنظیم و جهت رسیدگی به اداره محترم تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رضا پورکاویان  با تقدیر و تشکر از دادستان شهرستان ، تعزیرات حکومتی نیروی انتظامی دامپزشکی جهاد کشاورزی دانشکده علوم پزشکی وفرمانداری ویژه شهرستان گفت : از این تعداد بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عرضه خارج از شبکه ،حراج غیر قانونی ، قاچاق کالا وتقلب و تداخل صنفی می باشد
در پایان ایشان از همشهریان محترم درخواست نمود گزارش تخلفات واحدهای اقتصادی را با شماره تلفن 124 به بازرسین این اداره اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد .
وی خاطرنشان کرد : با عنایت به تدابیری که هر ساله جهت توزیع میوه تنظیم بازار اندیشیده می گردد امسال نیز در ایام پایانی سال بیش از 113 تن پرتقال و سیب در سطح شهرستان توزیع گردید که از این میزان حدود 70 تن پرتقال و حدود 44 تن سیب بوده است .
پورکاویان  یاد آورشد : سهمیه امسال که به این اداره تخصیص داده شده بود حدود 90 تن بود که با پیگیریهای صورت گرفته این مقدار به بیش از 113 تن افزایش یافت .
وی عنوان کرد: : با توجه به قرار گرفتن شهرستان در حالت نارنجی وممنوعیت فعالیت گروههای صنفی 3 ، 4 (تالارها، رستورانها به استثنا بیرون بر و چایخانه ها و قلیان سراها و... ) در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا طبق ماده 17 و 68 ق ن ص با آنها برخورد و پلمب می شود
رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور تصریح کرد: اکیپی متشکل از دانشکده علوم پزشکی اداره نظارت بر اماکن عمومی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه طی بازدید و نظارت مشترک در شب شنبه از ساعت 19 الی 23/30 مورخ 1400/01/14 از تالارها و رستورانها و... بعمل آوردند و تذکرات و اخطارهای لازم به متصدیان این واحدهها داده شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازرسی بیش از 2000 در ایام نوروز نیشابور شهرستان نیشابور اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است.

سیداحمدرضا سیدعلیان ۸ اردیبهشت ماه در بازدید از یک شرکت دامداری، استفاده از بقایای بخش کشاورزی را فرصتی برای افزایش بهره‌وری دانست و بر اهمیت و جایگاه آب در تولید تأکید کرد.

وی اظهار کرد: به جای کلمه ضایعات و زائدات بخش کشاورزی بهتر است از کلمه بقایا و پسماندهای این بخش استفاده کنیم، این بقایای بخش کشاورزی و حتی خانگی می‌تواند در کارخانجاتی تبدیل به خوراک دام شوند.

مدیرکل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه به صورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است.

وی با بیان اینکه کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا و بازماندهای این بخش دارد، افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در ادامه ضمن تأکید بر ایجاد زنجیره تولید شیر توسط دامداری‌های صنعتی گفت: با توجه به ظرفیت‌های تعاونی دامداران نیشابور در بخش تولید شیر به منظور خدمات‌دهی بهتر به گاوداران، تکمیل زنجیره شیر این تعاونی با سرمایه‌گذاری در حوزه لبنیات می‌تواند قدم مؤثری برای اعضای تعاونی و دامداران شهرستان باشد.

احمد داوطلب زرقی گفت: پیش‌روی گاوداران صنعتی و سنتی استان در خصوص سامانه بازارگاه برخی مشکلات وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در این بازدید با اشاره به اینکه نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام استان است، به تقدیر از خدمات ارزنده‌ تشکل‌های بخش دامی شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار رأس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم را دارد.

علی مبارکی با تأکید بر اینکه یکی از عوامل محدودکننده توسعه بخش کشاورزی تولید نهاده است، افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم که قسمت عمده آن یا سوزانده و یا دور ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چند دور ریختن بقایا باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود اما از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور داریم، گفت: لازم است در خصوص صدور مجوزها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماندها به چرخه خوراک دام که منجر به کاهش قیمت آن و تأمین امنیت غذایی می‌شود اقدام عاجل صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی