Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@05:28:42 GMT

رويداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۸۵۶

رويداد تهران 1400 متناسب با انتظارات نبود

خبرگزاری آریا-سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران: شورای شهر به پیشنهاد دکتر خداکرمی طرحی را تصویب کرد و شهرداری را ملزم به ارائه لایحه در خصوص رویداد تهران 1400 کرد.
به گزارش آریا؛ علی اعطا امروز در جریان دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه درباره این لایحه در جلسات هم اندیشی وقت زیادی گذاشته شد، افزود: بر این اساس بنا بود در نوروز برنامه‌های مشخصی در قالب لایحه تهران 1400 اجرا شود و در باقیمانده ماه‌های فصل بهار و تابستان نیز برنامه‌های مشخص اجرا شود، اما عملاً چیزی دیده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بخشی از اجرا نشدن ان ناشی از شروع کروناست گفت:، اما در نهایت برنامه‌ای که یک رویداد است و معنایش این است که در یک مقطع مشخصی شاهد مجموعه وقایع باشیم.
اعطا افزود: عملاً هیچ اطلاعی درباره این رویداد در دست نیست و چیزی دیده نشد.
وی خطاب به هیئت رئیسه شورای شهر خواست در این خصوص از شهردار محترم توضیح خواسته شود؛ چرا که وقتی برای موضوعی دو یا سه سال صحبت می‌شوند و بعد از آن مقطع زمانی اتفاقی نمی‌افتد، صورت خوشی ندارد.
مصوبات بر زمین مانده شورا اجرا شود
سخنگوی شورای شهر تهران با ارائه تذکر دیگری افزود: شورای پنجم با یک رویکرد مشخص و منسجم و یکپارچه بر سر کار آمد و اعضای شورا با مجموعه اظهارنظر‌ها که شامل نطق، ذکر و ... رویکرد شورا را تبیین کردند، اما عملاً نمایش عینی رویکرد‌ها در مصوبات شورا متبلور می‌شود.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مصوبات شورا عمل نشده است، گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات یا در زمان مقرر عمل نشد یا کنار گذاشته شد و یا به شکل دیگری دنبال شده است.
اعطا با بیان اینکه مصوبات انجام نشده شورا را تعیین کردیم، افزود: خواهشم این است که تدبیری اندیشیده شود که مصوبات روی زمین مانده شورا در ماه‌های باقی مانده شورا، اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رویداد تهران انتظارات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد