Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:52:04 GMT

۱۲ هزار متر از اراضی ملی در علی آبادکتول رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۰۲۸

۱۲ هزار متر از اراضی ملی در علی آبادکتول رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی علی آباد کتول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین مورد نظر، ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5180906

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی آبادکتول رفع تصرف از اراضی ملی نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک گرگان 12 فروردین محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر