Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@20:38:55 GMT

پروژه انتقال خط لوله گوره جاسک

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۰۵۴

پروژه انتقال خط لوله گوره جاسک

پروژه استراتژیک خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک با ظرفیت نهایی انتقال ۱ میلیون بشکه نفت در روز در حال ساخت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

پروژه استراتژیک خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک با ظرفیت نهایی انتقال ۱ میلیون بشکه نفت در روز با تکیه بر توان داخلی مراحل ساخت خود را طی می‌کند. این خط لوله ۹۹۶ کیلومتری از قطعات لوله ۱۲ متری به قطر ۴۲ اینچ بومی‌سازی شده در کشور تشکیل شده که نفت را از گوره به پایانه نفتی جاسک هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گستره شماره ۴ خط لوله انتقال گوره به جاسک به طول ۴۰۰ کیلومتر از کل خط لوله ۱۰۰۰ کیلومتری پروژه است که از ۸۰ کیلومتری شهر بستک آغاز شده و به پایانه نفتی واقع در بندر جاسک ختم می‌شود.

برچسب ها: خط لوله ، جاسک ، نفت ، استراتژیک ، گوره ، بستک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خط لوله جاسک نفت استراتژیک گوره بستک خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم