Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@11:42:22 GMT

استوری جالب آنالیزور پرسپولیس در مورد چمن مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۳۰۰

استوری جالب آنالیزور پرسپولیس در مورد چمن مشهد

پیش از شروع بازی پدیده در برابر پرسپولیس یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به چمن بلند استادیوم امام رضای مشهد معترض شدند اما این اعتراضات ره به جایی نبرد.

شاید آنها تصور می کردند ناظر بازی همانند ناظر بازی فولاد در برابر پیکان که دستور داد تا خط طولی زمین به جای سابق خود برنگردد بازی را شروع نخواهد کرد دستور دهد که سریع چمن استادیوم را با ماشین های مکانیکی کوتاه کنند و در غیر اینصورت بازی را شروع نخواهد کرد، اما ناظر بازی تنها به حرف ها گوش کرد و در نهایت هم بازی در همان چمن بلند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس در استوری که در صفحه شخصی اش بارگذاری کرده با اندازه گیری مدعی شده چمن یک سانت و نیم از استاندارد جهانی بزرگ تر است و در چنین شرایطی طبیعی بود که پرسپولیس نتوانست روی زمین خوب بازی کند. او با فوتبال پاک طعنه ای هم به این رفتار زد. هر چند وحید فاضلی مربی تیم پدیده در کنفرانس خبری بعد از بازی متذکر شد تیم آنها هم تیمی است که روی زمین خوب بازی می کند و اصلا از اندازه چمن خبر نداشتند و به هیچ وجه اتفاقی که رخ داده طبیعی نبوده است./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی