Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان می دهد که شهروندان اسرائیلی معتقدند رژیم صهیونیستی به سمت برگزاری پنجمین انتخابات پارلمانی خواهد رفت.

 براساس این نظرسنجی که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با همکاری موسسه‌های ذیربط منتشر کرد، ۵۳ درصد از مردم در اراضی اشغالی معتقدند، راه حلی برای بن بست سیاسی رژیم صهیونیستی پیدا نخواهد شد و به همین دلیل دولتی هم تشکیل نخواهد شد، بن بستی که موجب شده این رژیم در بیش از دو سال اخیر موفق به تشکیل دولت پایداری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۳ درصد هم گفتند احتمال اینکه سناریوی پنجمین انتخابات پارلمانی اجرایی شود، قوی‌تر است.

در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که چه کسی شانس بالاتری برای تشکیل دولت دارد، ۴۴ درصد شانس بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود را بیشتر دانستند، ۱۷ درصد پاسخ دهندگان نیز یائیر لاپید، رئیس حزب "آینده ای وجود دارد" و ۱۵ درصد نفتالی بنت، رهبر حزب "یمینا" را برای تشکیل دولت خوش شانس‌تر دیدند.  همچنین ۱۳ درصد اعلام کردند، هیچ کس دولت تشکیل نخواهد داد، ۱۰ درصد گفتند نمی‌دانند و سه درصد هم به شخص دیگری رای دادند.

در این نظرسنجی ۳۵ درصد از پاسخ دهندگان گفتند باید لاپید فراکسیون تغییر را هدایت کند، ۱۸ درصد بنت و ۷ درصد هم بنی گانتس، رهبر حزب آبی سفید را برای انجام این کار ترجیح دادند. ۲۴ درصد نیز گفتند یکی از این افراد نام برده باید هدایت فراکسیون تغییر را به عهده بگیرد و ۸ درصد هم اعلام کردند نمی‌دانند.

درباره سناریویی که بیشترین احتمال را دارد، ۴۶درصد پیش بینی کردند که انتخابات پنجمی برگزار می‌شود، ۲۷ درصد معتقدند خود نتانیاهو دولت جدید را تشکیل خواهد داد، ۱۶ درصد معتقدند فراکسیون تغییر موفق به تشکیل دولت خواهد شد و ۱۱ درصد هم گفتند نمی دانند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تشکیل دولت درصد هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی