Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس انجمن اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی از پذیرش حدود ۱۶۰۰ مسافر در اقامت گاه های بوم گردی استان خبر داد.

وصالی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: البته طی ایام نوروز به علت شیوع ویروس کرونا یک سوم از اقامت گاه ها، بنا به تمایل خود مالکان تعطیل بودند و فعالیتی نداشتند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۷ اقامت گاه بوم گردی در خراسان شمالی وجود دارد که تعدادی مجوز نیز برای فعالیت شماری از اقامت گاه های دیگر در حال صدور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصالی در ادامه با اشاره به اینکه اقامت گاه های بوم گردی با شیوع ویروس کرونا خسارت های زیادی را متحمل شدند، ادامه داد: برخی از اقامت گاه های بوم گردی از سال ۹۸ عملا فعالیت آن ها متوقف شد و هیچ فعالیتی نداشتند.

وی تصریح کرد: در این میان مجوز چند اقامت گاه به علت کرونا در حال لغو شدن است و حتی یکی از مالکان، اقامت گاه خود را برای فروش نیز گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اقامتگاه بوم گردی خراسان شمالي اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت