Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:40:27 GMT

توخل تایید کرد: مصدومیت همسترینگ برای ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۶۸۱

توخل تایید کرد: مصدومیت همسترینگ برای ستاره چلسی

توماس توخل، سرمربی چلسی تایید کرد که کریستین پولیسیچ بار دیگر دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیسیچ در شکست سنگین 5-2 چلسی برابر  وست بروم در روز شنبه، در بین دو نیمه تعویض شد و اکنون توماس توخل تایید کرده است که ستاره آمریکایی آبی ها دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 22 ساله در بین دو نیمه در همسترینگ خود احساس درد کرد اما امیدوار بود که بتواند تا پایان مسابقه به بازی ادامه دهد. هر چند پس از یک گرم کردن کوتاه پیش از آغاز نیمه دوم، پولیسیچ تعویض شد. میسون مونت به جای پولیسیچ که تک گل چلسی در نیمه اول را به ثمر رسانده بود به زمین رفت و او نیز موفق شد در نیمه دوم گل دوم آبی ها را وارد دروازه وست بروم کند، اما این دو گل نتوانستند جلوی شکست سنگین 5-2 شاگردان توخل را بگیرند.

 

 

مصدومیت جدید پولیسیچ چهارمین مصدومیت عضلانی این بازیکن در این فصل و هشتمین مصدومیت او در چلسی از زمانی است که در سال 2019 به این تیم پیوست. توخل امیدوار است که مدت زمان دوری پولیسیچ از میادین کوتاه باشد چرا که آبی ها روز چهارشنبه در دیدار رفت از دور یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ باید به مصاف پورتو بروند.

توخل پس از بازی درباره وضعیت پولیسیچ گفت: "کریستین وقتی برای نیمه دوم به زمین برگشت یک استارت سرعتی زد و وقتی برگشت گفت که احساس می کند اگر به بازی ادامه دهد همسترینگش تا پایان مسابقه دوام نخواهد آورد. در نتیجه مجبور شدیم تصمیم بگیریم که بلافاصله او را تعویض کنیم."

 

 

مصدومیت های متعدد پولیسیچ به نمایش او برای چلسی آسیب زده است. دیگر مهاجمان آبی ها مثل کای هاورتز و تیمو ورنر نیز در این فصل با مشکلات زیادی رد گلزنی مواجه بوده اند.

مشکلات آبی ها در خط حمله م یتوانست با حضور یک پولیسیچ آماده و روی فرم حل شود؛ ستاره آمریکایی چلسی در 11 بازی پایانی فصل پیش توانسته بود 7 گل به ثمر برساند و نقش پررنگی در رسیدن این تیم به تاپ فور و همچنین حضور در فینال FA Cup داشت.  

کریستن پولیسیچ چلسی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستن پولیسیچ چلسی توماس توخل سرمربی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم