Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@23:50:45 GMT

وقوع فاجعه ای بزرگ در بازار لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۷۳۱

وقوع فاجعه ای بزرگ در بازار لوازم خانگی

محمدرضا جهانی با اشاره به نیاز سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه انواع کولر برای استان خوزستان اظهار کرد: چهار سال است که در کشور، هیچ شرکتی ثبت سفارش برای واردات کولر انجام نداده است و در ماه‌های آینده نیز به دلیل بالا بودن نرخ ارز و زمان‌بر بودن روال واردات، هیچ کولری از طریق شرکت‌ها به بازار وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر افزود: قیمت یک دستگاه کولر ۳۰ هزار در سال ۹۶، ۳ میلیون تومان بوده است اما در حال حاضر قیمت همان کولر ۲۷ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی با اشاره به قیمت انواع کولر در بازار اهواز تصریح کرد: کولر ۳۰ هزار پرفروش‌ترین و پر متقاضی‌ترین کولر است و قیمت آن از ۱۹ میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان و یا بالاتر است. کولر ۱۲ هزار از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کولر ۳۶ هزار نیز از ۲۹ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون تومان بسته به برند و نوع کولر ، قیمت دارند که این قیمت‌ها در بازار در واقع، فاجعه هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت کولر میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟