Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تلاش سربازان گمنام امام زمان و همکاری دستگاه قضایی در شهرستان دلیجان باند بزرگ قاچاق سوخت سازمان یافته و سرقت نفت خام از خطوط سراسری انتقال نفت خام از جنوب به شمال به میزان ۵ میلیون کشف و دراین زمینه ۲۰ متهم دستگیر واموال نامشروع آن‌ها توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیینه دار بازپرس ویژه دادسرای دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ازکشف و انهدام باند بزرگ قاچاق سازمان یافته   سوخت و سرقت نفت خام از خطوط سراسری انتقال نفت خام خبر داد.

آیینه دار افزود: این قاچاقچیان ۵ میلیون لیتر نفت خام را از خطوط جنوب به شمال سرقت می‌کردند که با با تلاش سربازان گمنام ۲۰ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

آیینه دار افزود: همچنین با رصد مستمر ودقیق فضای مجازی چندین تیم معاند نظام جمهوری اسلامی و ۴۰۰ مورد کلاهبرداری اینترنتی کشف و پرونده متهمین درحال رسیدگی است.

بازپرس ویژه دادسرای دلیجان همچنین از کشف باند ارتشاء واختلاس در یکی از دستگاه‌های حساس اجرایی شهرستان دلیجان و دستگیری متهمین وتشکیل پرونده برای آن‌ها خبرداد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت قاچاق سازمان یافته نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه