Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:39:46 GMT

موسوی در حسرت ثبت اولین پاس گل (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۸۰۶

سیداحمد موسوی شب گذشته در دقایقی که به میدان آمد، تا آستانه ثبت یک پاس گل نیز پیش رفت ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال 2 امتیاز بسیار حساس را در استادیوم آزادی جا گذاشت و غم و غصه های یحیی در مشهد خیلی به طول نکشید چرا که اختلاف امتیازی پرسپولیس و تیم فرهاد مجیدی همانی ماند که در سال 99 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار شب گذشته دو تیم که موقعیت هایی صد در صد گلزنی که منجر به واکنش سنگربانان شود، کمتر دیده شد اما در یکی از آخرین فرصت های استقلال در دقیقه 92، این تیم تا مرز فروپاشی دروازه علیرضا رضایی نیز پیش رفت اما ضربه سر فرشید اسماعیلی با بدشانسی راهی به درون چارچوب دروازه پیکان پیدا نکرد.

 


سیداحمد موسوی هافبک و مدافع سمت راست استقلال که اتفاقا امسال بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت، در دقیقه 83 به جای وریا غفوری نیز به میدان آمد و تا ثبت نخستین پاس گلش نیز پیش رفت ولی سانتر خوب این بازیکن با ضربه سر اسماعیلی همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی راهی بیرون شد.


موسوی که انتظار می رفت در ترکیب اولیه استقلال باشد، نیمکت نشین شد و شب گذشته تا آستانه ثبت نخستین پاس گلش نیز پیش رفت اما بدشانسی اسماعیلی و ضربه خوب او، دروازه پیکان را باز نکرد تا این دیدار با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

سید احمد موسوی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید احمد موسوی استقلال تهران نیز پیش رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر یک چالش بزرگ پیش روی خود داشت و اوسمار برای پست دفاع راست باید به وحدت حنانوف اعتماد می‌کرد که حدود یک ماه و نیم به علت مصدومیت دور از لیست بود.

وحدت در بازی با سپاهان ۸۸ دقیقه در زمین بود، اما نتوانست انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و در نهایت جای خود را در دقایق پایانی به فرشاد فرجی داد.

نکته جالب توجه اینکه وحدت در مدت اخیر در تیم ملی تاجیکستان بازی‌های درخشان‌تری را از خود به جا گذاشته است و پرسپولیس نیز به چنین سطح از آمادگی این بازیکن جوان احتیاج دارد.

البته حنانوف در تیم ملی تاجیکستان مدافع وسط است و ممکن است این تغییر پست نیز روی عملکردش تاثیر بگذارد. با این حال حنانوف پس از مصدومیتش پنج بازی دیگر نیز فرصت دارد تا به سرخ‌ها کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود