Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حقیقی، حمایت و پشتیباتی از چرخه تولید و شناسایی موانع تولید و تلاش در جهت رفع آن لازمه تحقق شعار«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به رای قاطع مردم به اندیشه های امام و حکومت اسلامی در 12 فروردین اظهار کرد: از آن زمان تاکنون شاهد دشمنی استکبار جهانی با ایران هستیم که اوج آن در زمان ترامپ و اقدامات ناجوانمردانه آمریکا بر علیه کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه دشمنی استکبار جهانی با مظلومان جهان تمامی ندارد، افزود: تمام اهداف آنان به درک واصل شد و نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

وی به دشواری های سال 99 به جهت شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: دشواری مردم ایران به دلیل تحریم ها مضاعف بود و راه حل به فرموده رهبری، قوی کردن کشور است.

 

به گفته استاندار زنجان، استکبار از هیچ دشمنی بر علیه ایران چشم پوشی نمی کند و ما بایستی با مقاوم کردن کشور در برابر آنان بایستیم و راهکار آن عمل به فرمایشات رهبری است.

 

استاندار زنجان به طرح و اقدامات نتیجه بخش استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 24 درصد صادرات استان افزایش یافت.

 

وی با اشاره به بازگشت به چرخه واحدهای تولیدی در شرایط تحریم سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعدادی واحد تولیدی نیز ایجاد شد که بخش مهمی از تولید کشود را تامین می کند.

 

حقیقی به قابلیت های مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: شعار سال جامع و کامل است و عمل به آن مشکلات استان را حل می کند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و موانع تولید یکی از کارگروه های کشوری است که خطاب نخست این شعار است، گفت: بایستی ضوابط مرتبط با تولید و تسهیل گری احصا شود تا بتوانیم شعار سال را به طور کامل محقق کنیم.

 

به گفته حقیقی، حمایت و پشتیباتی از چرخه تولید و شناسایی موانع تولید و تلاش در جهت رفع آن لازمه تحقق شعار«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است.

 

این مقام مسئول با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا، افزود: نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است تا انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود که از مردم و نخبگان انتظار داریم تماشاچی نبوده و مشارکت داشته باشیم.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه کنترل ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام شده و از همه دست اندکاران تقدیر می‌شود، افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی با به کارگیری ۳ هزار نیروی بسیجی اجرایی شد.

 

حقیقی از افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه اعضا ستاد و کمیته کنگره 3535 شهید استان زنجان وظیفه دارند اهم اقداماتی که در جهت اجرای کنگره انجام دادند به دبیرخانه ارائه کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اداری زنجان تحقق شعار سال مقام معظم رهبری استاندار زنجان استاندار زنجان موانع تولید سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است

ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین مسئله فرهنگی کشور در تحقق شعارهای سال را توجه مردم به مسئله حمایت از تولیدات و محصولات وطنی دانست.

حمیدرضا قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایده اصلی طرح شعار سال توسط مقام معظم رهبری ذاتاً یک امر فرهنگی و فرهنگ‌ساز است و پیش از آنکه شعار مطرح شود، باید در مقام راهبرد قرار بگیرد و کلان حرکت جامعه را تنظیم و هدایت کند که در بطن خود به فرهنگ‌سازی و جهت‌گیری‌های فرهنگی متناسب با شعار سال توسط مردم و مسئولان منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته که عمده شعارها رنگ و بوی اقتصادی داشته‌اند، به الزامات فرهنگی تحقق آن راهبرد اقتصادی کمتر توجه شده است، افزود: در سال ۱۳۹۷ رهبری معظم انقلاب در شعار سال حمایت از کالای ایرانی را مطرح کردند و آن را مهم‌ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی دانستند و به واقع  مهم‌ترین مسئله فرهنگی کشور ما در تحقق شعارهای اقتصادی توجه مردم به مسئله حمایت از تولیدات و محصولات وطنی است.

قانعی با تصریح اینکه در کشور ما فرهنگ استفاده و حمایت از کالای وطنی همچنان در میان مردم نیازمند تقویت است، گفت: در شرایط کنونی حمایت از کالای داخلی در اقتصاد ایران حرف اول را می‌زند. این امر نیاز به بسترسازی و تولید محتوای فرهنگی مداوم جهت حمایت از کالای داخلی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: تمرکز بر تولید محتوای خلاقانه، افزایش کیفیت محصولات و پایبندی مسئولان و چهره‌های ملی به استفاده از تولیدات داخلی و همچنین نشان‌سازی برای تولیدات ملی فاخر و رقابت‌پذیر و جبران برخی از این هزینه‌ها توسط دولت می‌تواند کمک ارزشمندی به تولید ملی باشد.

وی با بیان اینکه  در بخش دوم شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) علاوه بر توجه به جهش تولید راهبرد جدیدی به نام مشارکت مردم نیز مطرح می‌شود، افزود: مشارکت مردم وجوه مختلفی خواهد داشت. یکی از آن‌ها قطعا اهتمام به مصرف کالای داخلی و توجه به فرهنگ مصرف کالای وطنی توسط مردم است اما مسئله مهم‌تر بستر سازی و فراهم کردن زمینه حضور مردم در امر تولید است. رفع موانع و بروکراسی‌های مرسوم، تسهیل فرآیندهای صدور مجوز و بسیاری از اقدامات تشویق‌کننده و ترغیب‌کننده مردم به مشارکت در امر تولید سیاست مترقی و پیشروانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب حکیمانه و هوشمندانه در شعار سال به آن اشاره می‌کنند.

قانعی با بیان اینکه در واقع شعار بازگشت به مردم راهبرد قطعی و ناگزیر جمهوری اسلامی در همه ابعاد است، گفت: طی سالیان گذشته هرکجا امورات به مردم واگذار شد، نتایج شگرفی مشاهده شد و موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد؛ اینکه مردم در همه ابعاد مسائل اقتصادی مشارکت داده شوند، نه اینکه صرفا به‌عنوان لایه‌های پایینی و اقدام‌کنندگان میدانی به مردم نگاه شود باید در دستور کار قرارگیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اظهار کرد: مشارکت مردم در لایه‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری، لایه‌های اقدام و اجرا و در نهایت  نظارت و اصلاح فرآیند قطعا راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان