Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:41:39 GMT

روند افزایشی ابتلا به کرونا در پلدختر نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۹۷۰

روند افزایشی ابتلا به کرونا در پلدختر نگران کننده است

علی صفدر سیاوشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از شهروندان همچنان بدون توجه به عوارض و تبعات کرونا، پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند که این امر ممکن است سبب افزایش شیوع ویروس و بروز بحران و چالش شود.

وی نسبت به شکننده بودن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان هشدار داد و افزود: برخی افراد با بی توجهی در تجمع هایی مانند مراسم عروسی و عزا حضور پیدا می کنند، برخی نیز استفاده از ماسک را فراموش کرده اند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند که این امر سلامت آنها و جامعه را به خطر می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: ویروس جهش یافته کرونا خطرناک است و کمیته های ستاد کرونا در شهرستان باید با نظارت بیشتر، اجرای مصوبات سخت گیرانه‌تری را در دستور کار قرار دهند.

سیاوشی یادآور شد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به شیوه‌نامه‌ و دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا، منجر به افزایش آمار مبتلایان می شود از این رو استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و دوری از تجمع و تردد به شهروندان توصیه می شود.

پلدختر اکنون در شرایط زرد شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلدختر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر بهداشت و سلامت ویروس کرونا پلدختر بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است