Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» روز یکشنبه پس از دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز توضیح داد و گفت:

وی افزود: بنا بر این شد که سختگیری های بیشتری برای حصارهای ساختمانی در سطح شهر مخصوصاً کارگاه‌هایی که پیاده روها رو تصرف می‌کنند، انجام شود.

وی افزود: برای بخشی از زمان ساخت اجازه داده شد که از بخشی از پیاده رو استفاده کنند، اما برای اینکه این مدت طولانی نشود، بهای خدمات استفاده از پیاده رو تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: برای اینکه بی نظمی شکل نگیرد در  سطح شهر و سد معبر در پیاده‌رو ها اتفاق نیفتد،  اگر کارگاه هایی طولانی استفاده کنند باید بهای خدمات بیشتری را پرداخت کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زمان یک ساله برای ساخت و ساز و استفاده از پیاده رو برای کارگاه‌ها در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پروانه‌های ساختمانی زمان مشخص دارد و بر اساس آن زمان باید این کار انجام و سد معبر رفع شود و بهانه برای حضور در پیاده رو نیست.

وی تاکید کرد: اینکه مانع زدایی کنند در پیاده رو ها در گذشته توسط بخشنامه‌ انجام می شد اما آیین نامه درستی نداشت که اکنون بخش زیادی از سوء تفاهم ها و باج گیری ها کم می شود.

هاشمی همچنین با اشاره با سایر مصوبات شورا گفت: مشکل قانونی برای سازمان آتش‌نشانی پیش آمده بود که قرار بود مصوبه سال ۹۵ شورا درباره دریافت هزینه های مربوط به آتش نشانی و اعتبار پایدار و خرید تجهیزات ، از سال ۹۶ اجرا شود که آتش نشانی نتوانسته بود اجرا کند و زیر ساخت ها برای سال ۹۸ آماده شد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل لایحه ای ارسال شد که این عوارض برای سال ۹۶ و ۹۷ اخذ نشود ، گفت: این اجازه به شهرداری داده شد.

هاشمی ادامه داد: همچنین امروز آیین نامه داخلی شورا اصلاح شد و این  امکان فراهم گردید که در شرایط خاص مثل سیل، زلزله، بیوتروریزم یا اپیدمی ها بتوان جلسات شورا را مجازی برگزار کرد.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران محسن هاشمی اخبار کنکور کارگاه ها پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند