Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان دویست و هشتاد و سومین جلسه خود، طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین نامه داخلی شورای شهر را بررسی کردند.

«علی اعطا» سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بررسی این  طرح گفت که در آیین‌نامه ملاک عمل شورا، بندی وجود دارد که جلسات شورا باید در محل شورا تشکیل شود و برداشت این است که جلسات غیر حضوری و مجازی را نمی‌توان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما در شرایط اضطرار و بحران های مختلف و حوادث غیر مترقبه، زمانی که جلسات حضوری میسر نیست، اگر هیات رئیسه تشخیص داد و تصمیم گرفت، می‌توان جلسات عادی و فوق‌العاده شورای شهر را غیر حضوری و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کرد.

اعطا ادامه داد: بر این اساس مجموع ضوابطی که در جلسه علنی حاکم است، مانند حدنصاب رأی گیری، حضور و غیاب و مانند آن بر اساس آنچه در جلسات حضوری عمل می شود، در جلسات مجازی نیز ملاک عمل قرار می گیرد.

 وی با بیان اینکه به نظر کمیسیون حقوق شورای شهر محتوای این دستورالعمل مورد مخالفت هیأت تطبیق قرار خواهد گرفت، گفت: از آنجا که دستورالعمل سال گذشته ملاک عمل خواهد بود، ممکن است هیأت تطبیق مخالفت نکند.

اعطا پیشنهاد کرد که طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین نامه داخلی شورای شهر  در صحن شورا تصویب و تصمیم‌گیری نهایی به عهده هیات تطبیق گذاشته شود.

در نهایت اعضای شورای شهر با ۱۱ رای طرح یاد شده را تصویب کردند.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران اخبار کنکور شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند