Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:11:45 GMT

از پشت صحنه «نون خ۳» تا آشپزی سامان گلریز در زمان جنگ

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۳۹۳

از پشت صحنه «نون خ۳» تا آشپزی سامان گلریز در زمان جنگ

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سیما، فصل سوم سریال طنز نون.خ امشب با پخش آخرین قسمت، به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

سریال نون.خ به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در حالی در شب های نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت که طبق اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، فصل سوم این سریال توانست در صدر بیشترین میزان مخاطب و رضایت سریال های نوروزی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امشب یکشنبه، ۱۵ فروردین شانزدهمین و آخرین قسمت از این سریال پخش می شود و فردا ۱۶ فروردین بعد از خبر ساعت ۲۱ پشت صحنه نون.خ نمایش داده خواهد شد.

نون.خ۳ با عروسی شیرین دختر نورالدین آغاز ‌شد و با یافتن معدن طلا در روستا، وارد ماجراهای جدید شد. در دو فصل قبل موضوع کشت و صادرات تخمه و انار مطرح شد و در نون.خ۳ تولید داروهای گیاهی محور کار قرار گرفت.

نون.خ۳ محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در آن سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی و هدی استواری ایفای نقش کرده اند.

آشپزی در زمان جنگ به روایت سامان گلریز

پنجمین قسمت از برنامه رادیو فتح با حضور سامان گلریز، امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه، روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی رادیو فتح به تهیه کنندگی جواد عراقی، کارگردانی مجید پرکار و با اجرای محمدحسین سرو که پخش آن به دلیل تعطیلات نوروز به تعویق افتاده بود، از امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه مجدد روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

پنجمین قسمت از این برنامه که با حضور سامان گلریز، چهره شناخته شده عرصه آشپزی روی آنتن خواهد رفت، به حال و هوای آشپزخانه در زمان جنگ و خاطرات شنیده نشده از آن زمان خواهد پرداخت.

رادیو فتح با نگاه و گفتگوهایی متفاوت از دوران جنگ دفاع مقدس، هر یکشنبه ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه افق می‌رود و بازپخش آن ۰۰:۳۰ و ۹:۰۰ صبح روز دوشنبه پخش می‌شود.

بررسی موانع پیش روی کارآفرینان در «تهران ۲۰»

برنامه تهران ۲۰ امشب  یکشنبه ۱۵ فروردین ماه به بررسی و تبیین روند مجوزهای کسب و کار و موانع پیش روی کارآفرینان می پردازد.

 علی فیروزی رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار امشب به برنامه تهران ۲۰ می آید و در این برنامه به تبیین و بررسی اقدامات انجام شده توسط هیات مقررات زدایی برای از بین بردن موانع کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می پردازد.
مخاطبان برنامه تهران ۲۰ می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨٦٥٠٥٥ با عوامل برنامه در میان بگذارند.
تهران ۲۰ روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.
 این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

قسمت جدید مستند «ضد»

با پایان تعطیلات نوروزی، پخش مجموعه مستند ضد از شبکه مستند از سر گرفته می‌شود. پنجمین قسمت از مجموعه مستند ضد با عنوان «تجارت تردید» و با موضوع سیاسی شدن علم امشب روی آنتن می‌رود.

در این قسمت روایتی از پشت پرده پول‌های عظیمی ارائه می‌شود که توسط کمپانی‌های بزرگ به دانشمندان پرداخت شده تا اقدامات این صنایع نزد مردم کاملا منطقی و علمی جلوه داده شود.

این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک محسن کریمیان و مهدی افضل‌زاده، امشب یکشنبه‌ ۱۵ فروردین ساعت ٢٢:١۵ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد دوشنبه ساعت ۱۵ پخش خواهد شد.

ضد حاصل همکاری تازه مرکز مستند سوره حوزه هنری و شبکه مستند سیما، مجموعه‌ای سریالی با موضوع غرب است که با به چالش کشیدن کلیشه‌های سبک زندگی مدرن می‌کوشد تا جهان پیرامون‌مان را متفاوت ببینیم. فصل نخست این مجموعه در ۲۶ قسمت تولید شده و قرار است به صورت هفتگی از شبکه مستند پخش شود.

برچسب‌ها شقایق دهقان سعید آقاخانی سریال شبکه یک سیما سید علی صالحی علی صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شقایق دهقان سعید آقاخانی سریال شقایق دهقان سعید آقاخانی سریال شبکه یک سیما سید علی صالحی علی صادقی اخبار کنکور پنجمین قسمت تهیه کنندگی روی آنتن شبکه سامان گلریز شبکه مستند ۱۵ فروردین تهران ۲۰ نون خ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین