Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی گفت: وضعیت کرونا در استان نگران کننده است و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر بر اثر کرونا فوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی سبب شده تا شاهد پیک چهارم کرونا در استان باشیم و پیش بینی می شود که هفته آینده وضعیت ابتلا و مرگ و میر بدتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶۴۷ نفر به کرونا مبتلا شده و شش نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند که این آمار بسیار نگران کننده است.   قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در پیک سوم کرونا که در آبان ماه رخ داد میزان ابتلای روزانه ۵۵۸ نفر بود و هم اکنون آمارهای ابتلا گویای پیک جدید کرونا است.   فرهادی بیان کرد: مسافرت، دورهمی، تردد غیر ضروری در مکان های پر ازدحام و شلوغ، عدم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی سبب شده تا هم اکنون شاهد خیز کرونا در استان باشیم.   وی گفت: هم اکنون ۳۹۰ نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد ۱۹۰ نفر مبتلای قطعی و مابقی مشکوک دارای علائم کرونا هستند.   قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش شهرهای قرمز خاطرنشان کرد: هم اکنون شش شهر استان قرمز است که طی روزهای اخیر بر تعداد شهرهای قرمز افزوده شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

کد خبر 6092863 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد