Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد دی دیدار با وزیر ورزش و جوانان از با پیگیری‌ برای افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۲۵ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

«مسعود شریعتی» در دیدار با «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان همچنین گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان را ارائه کرد و خواستار حمایت‌های لازم برای تکمیل آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست از روند تکمیل پیست مسقف دو و میدانی استان گزارشی بیان کرد و وزیر ورزش و جوانان هم با اعلام نارضایتی از روند تکمیل این طرح، اعلام کرد که تذکرات لازم به شرکت تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی و همچنین پیمانکار این طرح جهت بهره‌برداری هرچه سریعتر طرح مذکور داده خواهد شد.

در این دیدار لیستی از زمین‌های چمن مصنوعی روستایی در حال ساخت استان یزد نیز به وزیر ورزش ارائه و مقرر شد جهت تامین چمن این طرح‌ها حمایت‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، همچنین در این دیدار که  نیک‌بین مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حضور داشتند، نامه‌ی استاندار یزد جهت تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان به وزیر ورزش و جوانان تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مدير كل ورزش و جوانان يزد طرح هاي نيمه تمام يزد وزیر ورزش و جوانان نیمه تمام ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است