Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی امانی پور مدیر کل ثبت احوال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در تشریح آمار یازده ماهه سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: در یازده ماهه سال گذشته تعداد ۸۳ هزار و ۱۲ رویداد ولادت و تعداد ۲۵ هزار ۹۰ رویداد فوت به ثبت رسیده  است.

وی افزود: از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده ۵۱.۴ درصد نوزاد پسر و ۴۸.۶ درصد نوزاد دختر و از تعداد کل فوت‌های ثبت شده ۵۷‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد مرد و ۴۲.۷ درصد زن بوده است.

مدیر کل ثبت احوال خوزستان گفت: از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده ۶۲ هزار ۷۳۸ مورد معادل ۷۶درصد شهری و ۲۰ هزار ۲۷۴ مورد معادل ۲۴ درصد روستایی و از تعداد کل فوت‌های ثبت شده ۲۱ هزار ۰۷۲ مورد معادل ۸۴ درصد شهری و چهار هزار ۰۱۸ مورد معادل ۱۶ درصد روستایی بوده است.

وی ادامه داد: در یازده ماهه سال ۱۳۹۹ در هر شبانه روز بطور متوسط ۲۴۷ نوزاد و هر ساعت تقریبا 10 نوزاد متولد و هر شبانه روز ۷۵ مورد فوت و هر ساعت فوت تقریباً سه نفر به ثبت رسید.

مصطفی امانی پور در توضیح آمار ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی تصریح کرد: ۹۵.۹۵ درصد ولادت‌های ثبت شده استان در مهلت قانونی ۱۵ روزه و ۹۱.۲۷ درصد فوت‌های ثبت شده استان در مهلت قانونی ۱۰ روزه به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: در این مدت میانگین سن مادران ۲۸.۹۱ سال بوده است و تعداد یکهزار و ۱۲۱ مورد دوقلوزایی و تعداد ۴۸ مورد سه قلو زایی ثبت شده است.

امانی پور در ادامه گزارش، آمار ازدواج و طلاق در نه ماهه سال گذشته را ۲۹ هزار ۴۴۸ مورد ازدواج و ۶ هزار ۹۵۹ مورد طلاق اعلام کرد و عنوان کرد: میانگین ازدواج‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۲۷.۳ سال و برای زنان ۲۳ سال و میانگین سن طلاق‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۳۶.۱ سال و برای زنان ۳۱.۴ سال بوده است. همچنین در هر شبانه روز ۱۰۷ مورد ازدواج و ۲۵ مورد طلاق به ثبت رسیده  است. 

وی درخصوص فراوانی پنج نام اول پسران در یازده ماهه سال ۱۳۹۹ در استان خوزستان گفت: به ترتیب علی با یکهزار و ۵۳۱ مورد، حسین یکهزار و ۴۶۰ مورد، محمد یکهزار و ۱۹۹ مورد، امیر علی ۹۵۴ مورد و امیر حسین ۹۴۹مورد بودند.

امانی پور افزود: در همین مدت فراوانی پنج نام اول دختران به ترتیب فاطمه یکهزار و ۹۹۷ مورد، زینب یکهزار و ۲۳۶مورد، زهرا یکهزار و ۱۱۶ مورد، رقیه۹۱۹ مورد و رستا ۵۶۳ مورد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولادت آمار فوت طلاق ازدواج یازده ماهه سال تعداد کل ثبت شده مورد معادل سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت