Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:53:18 GMT

سرمربی ماشین‌سازی نیامده برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۵۳۵

سرمربی ماشین‌سازی نیامده برکنار شد

سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی حتی بدون اینکه یک بازی روی نیمکت این تیم بنشیند از سمت خود برکنار شد.

قدس آنلاین: رفت و آمدها در تیم ماشین سازی همچنان ادامه دارد و مقاطع حضور سرمربیان در این تیم کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود تا جایی که آخرین برکناری اتفاق افتاده در این تیم، به حدود یک هفته بعد از انتصاب سرمربی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برکناری سعید اخباری سرمربی سابق ماشین سازی که در مقطع دوم حضورش در این تیم تنها یک بازی فرصت پیدا کرد و بعد از شکست مقابل استقلال از سمت خود کنار رفت، مجتبی خورشیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.

اما مدت مسئولیت خورشیدی در ماشین سازی حتی کوتاه‌تر از مدت زمان اخباری بود و او بدون آنکه حتی یک بازی فرصت نشستن روی نیمکت این تیم را داشته باشد، برکنار شد.

در حالی که تیم ماشین سازی برای سفر به سیرجان آماده می‌شد، مدیرعامل تیم ماشین سازی در تماسی تلفنی به مدیر رسانه‌ای تیم ابلاغ می‌کند که به سرمربی بگویند تیم را همراهی نکند، چون برکنار شده است.

بعد از این تصمیم عنوان شده که هدایت این تیم فعلاً به کاظم محمودی، سرپرست آن سپرده شده است. اما با این روندی که تغییرات در تیم انتهای جدولی ماشین سازی صورت می‌گیرد، مشخص نیست که عمر سرمربیگری وی در این تیم چقدر باشد.

ماشین سازی که پر رفت و آمدترین نیمکت لیگ برتری را دارد هفته‌هاست در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و شانس زیادی برای بقا در جدول ندارد. همچنین تراکتور دیگر تیم تبریزی که تحت مالکیت زنوزی قرار دارد هم از جمله تیم‌های پر رفت و آمد لیگ برتر است که رسول خطیبی سومین سرمربی این تیم از ابتدای فصل تاکنون است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز مجتبی خورشیدی ماشین سازی برکنار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش طرفداری، کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • علی خطیر برکنار شد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده