Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم.

سرهنگ ولیپوری گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات دستگیری دلالان بازار مرغ، اظهار کرد: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم و تعدادی از آن‌ها در بازداشت و برخی نیز با قرار وثیقه آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز گذشته مرغ‌های احتکار شده توسط محتکران را کشف کردیم، گفت: بیش از ۵۳ تن مرغ را در ایام تعطیلات کشف کردیم و در بازار توزیع شد.

سرهنگ ولیپوری گودرزی بیان کرد: جلسات برای هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف جهت مدیریت بازار در دستور کار است و نیرو‌های ما بازدید از کشتارگاه‌ها و رصد بازار را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، بازار وضعیت بهتری را دارد و نسبت به چند هفته گذشته میزان کشفیات کاهش یافته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003GIr

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان