Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:38:13 GMT

اینستاگرام به طور رسمی Rails Remix را توسعه داد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۷۴۰

اینستاگرام به طور رسمی Rails Remix را توسعه داد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام با شبیه سازی ویژگی برنامه معروف چینی Tik Tok، از راه اندازی ویژگی جدیدی برای ضبط ویدئو‌ها همراه با کلیپ‌های موجود سایر کاربران خبر داد. بر اساس گزارشات منتشر شده، ویژگی جدید Rails Remix به کاربران امکان می‌دهد محتوای جدیدی را از ویدئو Rails ایجاد کنند، به این معنی که کاربران می‌توانند علاوه بر ویدئوی کاربر دیگر، یک ویدئو را نیز بارگذاری کنند که منجر به ایجاد یک کلیپ جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اینستاگرام به زودی ویژگی جدیدش را فاش می کند نحوه ساخت ویدئوهای Rails و Rails Remix

ساخت یک ویدئو Rails همانند استوری و پست‌های اینستاگرام است، کاربر برای ساخت آن به دوربین فرستاده می‌شود و به راحتی می‌تواند تصاویر یا ویدئو‌های خود را ثبت کرده و با قابلیت واقعیت افزوده امکان ویرایش آن‌ها را دارد. اینستاگرام از طریق یک کلیپ ویدئویی نحوه استفاده از این ویژگی جدید را توضیح داد.

تمام کاری که کاربران برای ادغام مجدد کلیپ انجام می‌دهند این است که به صفحه شخصی که می‌خواهند ویدئویشان دوباره با او ادغام شود بروند و روی دکمه منو کلیک کنند، همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی خود را ضبط کرده یا کلیپ‌های از قبل ضبط شده را بارگذاری کنند.

گزینه کنترل میزان صدا نیز در ویژگی جدید در دسترس است، ویژگی که کاربر می‌تواند سطح اصلی صدای ضبط شده خود را کنترل کند، صدا را پخش کند و بعد به سادگی آن را ویرایش و به ویدئو اضافه کند.

گقتنی است؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ ویژگی فیلم کوتاه Rails را راه اندازی کرد که امکان ضبط کلیپ‌های کوتاه تا ۱۵ ثانیه را فراهم می‌کند. اینستاگرام این قابلیت را در رقابت با تیک تاک راه اندازی کرده بود که به مناسبت ۱۰ ساله شدنش در دسترش تمام کاربران در سراسر جهان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه اینستاگرام شبکه های اجتماعی قابلیت جدید اینستاگرام ویژگی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود