Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نهاوند، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید بیانگر عدم رسیدن به نتیجه مطلوب است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری ضمن تبریک عید نوروز و آغاز سال جدید و همچنین اعیاد شعباینه. و گرامی داشت نام و یاد همه شهدا.  گفت: در سالی که پشت سرگذاشتیم با دو آزمون بزرگ مواجه شدیم که ابتدا آزمون  شیوع بیماری ناشناخته‌ی  کرونا بود که بر زندگی مردم، فضای کسب و کار ،محیط های آموزشی ،اجتماعات دینی و مذهبی ، ورزش و اشتغال و اقتصاد تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در این یکسال تلاش‌های زیادی برای مقابله با این بیماری از طرف کادر درمان و نیروی بسیج  و مردم صورت گرفت.

وی دومین آزمون را  ایستادگی و مقاومت مردم در برابر فشار ها و تحریم های حداکثری اقتصادی دشمن برشمرد و افزود :  هدف دشمنان انقلاب علی‌الخصوص آمریکایی‌ها به زانو درآوردن مردم ما بود که باز هم با مقاومت مردم این توطئه دشمن هم خنثی و بی اثر شد.

علی مختاری خاطر نشان کرد: در خصوص نامگذاری و انتخاب شعار سال از طرف مقام معظم رهبری (دامت برکاته) باید گفت که این شعارها کاملا کارشناسی شده و با بررسی دقیق مشکلات مردم و جامعه و کارهای انجام شده طی یک سال و حاصل عملکرد مسولین و نتایج عملکرد آنها در طول یک سال معین و مطرح می شوند.

مختاری اضافه کرد : سال ۱۴۰۰ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است و اگر به شعار سال‌های گذشته نگاه کنیم  متوجه خواهیم شد که رهبری معظم به دنبال قدرتمند شدن اقتصاد جمهوری اسلامی است و تاکید ایشان در سال‌های گذشته بر مسئله‌ی تولید و اقتصاد تاییدی بر این مسئله مهم است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: گرچه اقداماتی در خصوص تحقق اشعار صورت گرفته اما تکرار و تأکید معظم‌له بیانگر این موضوع است که نتوانسته‌ایم در حد انتظار و مطلوب عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ما نیز در سپاه شهرستان نهاوند خود را مخاطب این پیام و فرمان نورانی دانسته و برای تحقق انتظارات و منویات رهبری عزیز از همه ظرفیت های سپاه و بسیج شهرستان استفاده خواهیم کرد .

مختاری مهمترین برنامه های در دست اقدام  در این ناحیه را به شرح ذیل برشمرد :

 ۱_تشکیل کمیته‌ای به منظور تحقق شعار سال با استفاده از کارشناسان اقتصادی بسیج و ارائه راهکار های لازم

۲_استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین  با کمک مسئولین شهرستان جهت رفع موانع پیش روی تولید با توجه به  تعطیلی تعدادی از کارخانجات و کارگاههای تولیدی

۳_توسعه بیشتر صندوق های قرض الحسنه بسیج در شهرستان و کمک به ایجاد اشتغال های زود بازده.

۴_در دستور قرار دادن شعار سال در مجمع بسیج شهرستان و شناسایی موانع تولید و تعیین راهکار های عملی و بومی کارشناسی شده برای رفع آنها

۵_ استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین کشاورزی در اجرایی شدن و تحقق خودکفایی در چهار محصول مهم کشاورزی شهرستان با  کمک جهاد کشاورزی.

۶-ارائه مشاوره حقوقی به مشاغل تولیدی شهرستان توسط بسیج حقوق دانان شهرستان

۷_ استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج به منظور  حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ سازی عمومی و استفاده از کالای داخلی

۸-  تعامل ،هماهنگی و همکاری با همه سازمانها ،ادارات و نهاد ها به منظور پیگیری  جدی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب

۹_استفاده از ظرفیت بسیج اساتید. دانشجویی.دانش آموزی و تعلیم و تربیت در تحقق مطالبه رهبری

علی مختاری در پایان در راستای مبارزه یا شیوع بیماری کرونا افزود: با توجه به اوضاع موجود همچنان از خانواده های کم‌برخوردار حمایت خواهیم کرد و توزیع بسته های معیشتی را در سال جدید ادامه خواهیم داد و تا پایان ریشه کنی کرونا در میدان خواهیم ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید اشتغال زایی فرمانده سپاه نهاوند رهبر انقلاب مانع زدایی استفاده از ظرفیت مقام معظم رهبری شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری