Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:23:07 GMT

استاندار تهران: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۸۱۴

استاندار تهران: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، استاندار تهران با بیان اینکه ۱۰ شهرستان این استان از جمله تهران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند گفت: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود.

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه ۱۰ شهرستان این استان از جمله تهران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: در شهر‌های نارنجی از جمله تهران یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کار‌های محوله را انجام دهند و در سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار‌های خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در شهر‌های قرمز نیز برای خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

محسنی بندپی گفت: اجرای دقیق دورکاری کارمندان برای سبک شدن بار ترافیک شهر تهران الزامی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی دورکاری اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند این استان خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در حال انجام است.

او با تأکید بر تسریع در روند ساخت تقاطع غیرهمسطح در ۵ نقطه رشت افزود: ساخت این تقاطع‌ها یک اقدام جهادی است که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف می‌کند.

استاندار با بیان اینکه در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقدام فوری انجام شود، تصریح کرد: در خصوص کنار گذر‌های رشت و خصوصا مسکن مهر این شهر باید کار‌های کارشناسی انجام شود.

عباسی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌های رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی است که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در ۵ نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

بازدید استاندار گیلان از اجرای پروژه‌های غیرهمسطح رشت

او همچنین به همراه مدیران شهرداری رشت از ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست ساخت این شهر (طرح میثاق) در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، حمیدیان، باهنر و رودباری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان