Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار اسپانیایی از ایده بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی با این باشگاه پرده برداشت و مدعی شد که لاپورتا به فکر قرارداد مادام العمر با فوق ستاره آرژانتینی است.

 روزهای خوبی در بارسلونا سپری می‌شود و بارسلونا اکنون سعی دارد برای قهرمانی در لالیگا و کوپا‌دل‌ری بجنگد و بتواند 2 قهرمانی در این فصل پر فراز و نشیب بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث شده تا مسی نیز به روزهای اوج و شادمان خود بازگردد و شایعات مبنی بر ماندن لئو در این باشگاه قوت گیرد.

به گفته رسانه‌ها و من جمله یورواسپورت، اندیشه مسی برای تمدید با بارسایی‌ها مشخص است. او از مدیریت آبی‌اناری‌ها می‌خواهد تا تیمی در حد و اندازه‌های نام بارسا برای قهرمانی در 3 جام (لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا) تشکیل گردد و او بتواند بار دیگر قهرمان اروپا شود. آخرین قهرمانی بارسلونا به سال 2015 بازمی‌گردد، جایی که لوئیس انریکه با مثلث MSN توانست یوونتوس را شکست دهد و به سه‌گانه تاریخی دست یابد. پس از سال 2015 مسی و بارسا هر بار به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت کنار رفتند و حالا لئو می‌خواهد تیمی تشکیل گردد که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

از طرف دیگر «خوان خیمنز»، خبرنگار اسپانیایی سایت آ.اس مادریدی که بارسلونا قصد دارد با پیشنهاد مالی مناسب بتواند مسی را برای ماندن متقاعد کند. او نوشت که همانگونه که در مناظره‌های انتخاباتی هر 3 نامزد بارسلونا ادعا کردند، لاپورتا نیز همچنان بر این ایده باقی مانده که بتواند یک قرارداد مادام العمر با مسی ببند. قراردادی که باعث یکی شدن برند بارسلونا و لئو شود و این باشگاه بتواند از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی تا سالیان سال استفاده کند. این پیشنهاد به بارسلونا کمک می‌کند تا بدهی‌های عقب مانده مسی نیز باز به هم به تعویق بیفتد و بارسلونا بتواند از این فرصت استفاده کند. طبق ایده بارسلونا این پرداختی به مسی زمانی متوقف خواهد شد که این بازیکن تصمیم گیرد که در باشگاهی دیگر به فوتبالش پایان دهد.

البته آ.اس گزارش داد که تصمیم مسی در هفته‌های پایانی فصل مشخص خواهد شد و به محض آمدن خورخه مسی، مذاکره لاپورتا با این بازیکن آغاز خواهد شد و به گفته رسانه‌ها خیلی هم طول نخواهد کشید. به نظر می‌رسد اسپانیایی‌ها معتقد هستند که مسی سال آینده در بارسلونا می‌ماند و به پروژه آتی لاپورتا اعتقاد دارد./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم

سرمربی بارسلونا دلایل تغییر نظرش و تصمیم برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که سرانجام تصمیم گرفت از تصمیم اولیه خود مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل جاری صرف نظر کند و به قراردادی که با این باشگاه دارد متعهد بماند و فصل بعد هم روی نیمکنت آبی‌واناری‌ها خواهد بود، در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با خوان لاپورتا رئیس باشگاه داشت، گفت: من بارسلونایی هستم و همیشه بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم. حمایت بازیکنان از من دلیل اصلی برای تغییر نظر و ماندن در بارسلونا بود.

وی افزود: پروژه ما هنوز تمام نشده است. من خودم را قدرتمند می‌بینم و قادر به ادامه کار هستم. همه هواداران به اندازه دکو (مدیر ورزشی تیم) و لاپورتا در تصمیم‌گیری و تغییر نظرم مهم بودند. اگر در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کردم، بدون دریافت پولی حتی با وجود ماندن یکسال از قراردادم، از این تیم جدا می‌شدم.

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

سرمربی بارسلونا همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا تصمیم اولیه‌تان مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اشتباه بود؟»، اظهار داشت: این تصمیمی نبود که به خاطر خودم گرفته باشم، بلکه تصمیمی به خاطر باشگاه بود. حالا احساسات من تغییر کرده است و به همین دلیل است که تصمیم گرفتم بمانم.

ژاوی درباره جلسه شب گذشته‌ که با حضور او در خانه خوان لاپورتا برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پس از گذشته چند دقیقه از شروع جلسه شب گذشته‌مان به توافق رسیدیم که من بمانم. من هماهنگی فوق‌العاده‌ای با همع در باشگاه دارم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود او در جلسه شب گذشته توافق کرده تغییراتی در کادرفنی‌اش به وجود بیاید که یکی از آنها کنار گذاشتن برادرش است، گفت: تغییری در کادرفنی من به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند