Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی سرخ پوشان با پدیده گفت: هدف پدیده مقابل پرسپولیس، گرفتن یک امتیاز بود. پدیده در نیمه اول بازی خوبی را انجام داد. این تیم در ضد حملات زهردار ظاهر شد. در نیمه دوم با تغییراتی که گل محمدی انجام داد، نبض بازی در اختیار سرخ پوشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ موقعیت گلزنی را از دست دادیم. گل اول پرسپولیس به زیبایی زده شد.

بیشتر بخوانید

ابراهیمی: مهاجمان تیم‌ها باید تمرینات اختصاصی انجام دهند

او افزود: بازی میلاد سر لک، شبیه ژابی آلونسو بوده و بازیکن مورد علاقه من است. پرسپولیس باید شوت‌های از راه دور بیشتری بزند. سرخ پوشان در خط حمله کم دقت بودند. بعد از دریافت گل مساوی، شاگردان گل محمدی حملات زیادی کردند، اما بی نتیجه بود.۲ موقعیت گل را مهدی عبدی خراب کرد. بازی زیبایی را از ۲ تیم شاهد بودیم.

بازیکنان باید در شرایط بازی‌های آسیایی قرار بگیرند

فنونی زاده در مورد بازی‌های آسیایی که پرسپولیس در پیش دارد تصریح کرد: بازیکنان با کیفیتی که گل محمدی جذب کرده است، می‌تواند برگ برنده برای تیم‌مان در رقابت‌های آسیایی باشد. در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم تا آخرین لحظه بجنگیم. بازیکنان باید در شرایط مسابقات آسیایی قرار بگیرند. گروه راحتی در انتظار پرسپولیس نخواهد بود. گل محمدی و کادر فنی، نباید هیچ تیمی را در آسیا دست کم بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتور و استقلال دیروز در هفته بیست وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

در جریان این بازی برخوردی بین مهرداد محمدی و شجاع خلیل‌زاده پیش آمد که مصدومیت مدافع تراکتور را در پی داشت و او با انتشار یک استوری هم این را نشان داد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902116

دیگر خبرها

  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان